ff voorstellen

Nieuw op de site? Stel je hier voor.
Plaats reactie
patrix

hey allemaal,

bij deze wil ik me ff voorstellen... ik ben dus Patrick (patrix) ik ben nog 17, maar heb wel al een hobbyproject, een megane cabrio 1.6 uit 1998.
Het is oorspronkelijk een Italiaanse auto die naar Nederland gekomen is. Hij is fabriek-af al voorzien van wat leuke extra`s zoals electrisch dak en airco, maar toch is de bedoeling om hem wat aan te passen;)

we hebben al (mijn pa en ik) een andere geluidsinstalatie erin gelegd maar er komt meer...
op de planning staan onder andere:
styling kit
andere velgen en banden
verlagingsveren en een sportluchtfilter

nou uh dat was het eigenlijk wel zo`n beetje...

groetjes Patrick
Peter Coolsma

Hoi Patrick! Ik heb jouw leeftijd in jaren aan rij-ervaring en hoop dus wel dat je een beetje voorzichtig doet als je je roze flap eenmaal hebt... 8-)

Dat wordt nog wel even afzien in de Golf Diesel o.i.d. waar je wellicht eerst een flink aantal uurtjes in mag doorbrengen; met een irritant persoon naast je die je voortdurend uit je concentratie haalt, in je spiegels meekijkt, op je pedalen stampt en aan je stuur trekt... :-D

Je krijgt in elk geval een geweldige eerste auto begrijp ik. Alvast heel veel plezier ermee!
5 TR '90, Lancia Fulvia 1.3S Coupe '69
Erik (Schepjes)
Contacteer:

Peter Coolsma schreef: Dat wordt nog wel even afzien in de Golf Diesel o.i.d. waar je wellicht eerst een flink aantal uurtjes in mag doorbrengen; met een irritant persoon naast je die je voortdurend uit je concentratie haalt, in je spiegels meekijkt, op je pedalen stampt en aan je stuur trekt... :-D
:worship: :D
patrix

hey Peter
bedankt voor je reactie! :)
tsja er zit niks anders op he... maar ik heb indd al een leuk vooruitzicht dan.

(leuke omschrijving trouwens van rijlessen :wink: :p )
Plaats reactie