Laguna 2 ph. 2

Post hier al je vragen over de Renault Laguna
Plaats reactie
Calle

Het is nu officieel: De phase 2, zie ook Autoweek

Ik vind hem weer erg mooi, mooie velgen ook. En er komt een 200 pk turbo motor en een 6 cyl diesel... :worship:

[img]http://www.autoweek.nl/images/480/9169.jpg[/img]
viper

correctie, de laguna GT (hiermee bedoel ik niet grandtour als afkorting) heeft een 2L turbo van 205 Pk :worship: oke het zijn 5 pktjes meer :p

de fase 2 is wel mooi vind ik ook.

ook de achterkant van de berline vind ik enorm schoon maarja, hoe gaat da int echt zijn. da weet ik nog ni zeker.
CChris

ik moet het nog maar afwachten tot ik em in het echt zie op de rai......vinnem niet lelijk, maar zo op een plaatje ook niet net zo mooi als de huidige laguna
R 5 Convertible Rulezz
paulvanrooij
Car: Twingo GT
Contacteer:

ik vind em er toch heel gaaf uitzien zo hoor..maar kan ook heel veel met de kleur/velgen te maken hebben :p
GeryKa

Ik ben ook nog niet enthausiast over het nieuwe front van deze facelift. 't straalt niet echt uit dat dit "de Laguna" van Renault is.
De koplampen hebben iets goedkoops...
Binnenin vind ik em wel verbeterd.
'k vraag me af wat ze met de handrem gedaan hebben?
Armando.B.

GeryKa schreef:Ik ben ook nog niet enthausiast over het nieuwe front van deze facelift. 't straalt niet echt uit dat dit "de Laguna" van Renault is.
De koplampen hebben iets goedkoops...
Binnenin vind ik em wel verbeterd.
'k vraag me af wat ze met de handrem gedaan hebben?
die is net als de espace en velsatis ook electronice geworden en de hendel zit dus links onder bij het stuur.

de dvd/navigatie is echt netjes ook de bediening daar van.
Haas
Car: Megane RS

moet zeggen dat ik ietwat teleurgesteld ben over de nieuwe neus. Het ziet er naar mijn mening wat te goedkoop uit..das best jammer. Dat die kunststof plaat tussen de koplampen verdwenen is, is super, maar dan hadden ze deze koplampen moeten behouden en niet die meganestyle gevallen erin moeten flanzen..zonde, gemiste kans...
Plaats reactie