We zijn vandaag naar de Garage geweest waar we de auto ophaalden aangezien er problemen waren met de auto. Het lampje voor de luchtverontreining brande (nog steeds). En de auto is meerdere malen afgeslagen op de snelweg en toen sloeg de auto dus in het stuurslot(ik weet zeker dat het niet de stuurbekrachtiging was) in een bocht, heel fijn enzo. Dus daar is hij voor terug gegaan.
Maar nu is de verlichting van de Airco unit niet helemaal lekker meer. We zijn toen meteen terug gegaan en ze zeiden dat de hele unit moest worden vervangen. Koste zijn 427 Euro zeiden ze. Nou dat is natuurlijk een krankzinnig bedrag voor een ledje

En de gene die in de auto een proefritje reed was het al opgevallen maar meneer vond het niet nodig om dat eventjes te (ver)melden. En toen we toch binnen stonden met de auto zagen we een bobbel in de rechter voorband aan de zijkant. Dus die band moest vervangen worden(220 Euro volgens mij inclusief een kleine korting). Maar dat vind ik eigenlijk helemaal niet zo'n fijne gedachte, want als we hadden gezegd ach laten we gewoon naar huis rijden nadat we hadden gezien dat die verlichting het niet deed. Reden we dus in een auto met een levensgevaarlijke rechter voorband. Ze hadden het dus niet eerder gezien

Voor de reparatie van het afslaan van de motor moest het motomanagement opnieuw geprogrammeert worden oid, en de bedrading is *herstelt*. Dat koste 157 euro inclusief 20% courantie. En dus nu die band erbij.
Vrolijk worden we er niet van iig. Auto is 3 jaar oud(Augustus 2002).
Iemand die weet of het goedkoper op te lossen is ?