uitlaat eindstuk wijst naar beneden

Alles wat te maken heeft met plaatwerkerij en het interieur
Plaats reactie
catscan

ik heb een clio 1 fase 3 ofzo van 1995. maar mijn uitlaat eindstuk wijs heel zielig naar beneden. ik kan em niet draaien ofzo of een recht eindstuk erop zetten wat dan zit de bumper in de weg..
mijn vraag is, moet er een compleet andere einddemper op? of is er een mogelijkheid om mooi een uitsparing te maken in de bumper zodat ik een mooi eindstukje erop kwijt kan? :)
Abel
Über-Spammer

andere demper ;)
Chris@R5

catscan schreef: of is er een mogelijkheid om mooi een uitsparing te maken in de bumper zodat ik een mooi eindstukje erop kwijt kan? :)
je zegt het zelf al :wink:
catscan

ja ok maar ik ga niet zo ff met een zaag ofzo te werk :P is daar een speciale manier voor zodat het mooi afgewerkt kan?

maar waar kan je anders een beetje goedkope dempers krijgen? want dan hoef ik niet te kutten en dan zit mijn demper onder mijn bumper :P dus niet te hoog, wat me wel lijkt als ik de bumper costumize :p
Chris@R5

Ook een goedkope demper vraagt om een uitsparing.
Als je daar geen zin in hebt dan las je de demper er zo onder dat ie onder je bumper zit.
Ik heb het zelf ook zo gehad, maar dat was even leuk.
Je kijkt dan nl recht tegen die dikke kachel aan waar het sierstuk op zit.

Een uitspraring maken valt best mee, gewoon niet te ruig in die bumpert van je hakken, maar ff aftekenen, decoupeerzaag oid, mooi schuren en dan ben je al een eind.
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

Chris@R5 schreef:Ook een goedkope demper vraagt om een uitsparing.
O ja??

Kijk eens naar bv. de demper die PaulRSI onder zn clio heeft hangen?? Ook van autostyle, maar wel netjes onder de bumper. Laat ik maar niet beginnen over mn eigen :wink: Dus wat wil je? Een nette demper kost je wat, maar ziet er gelijk stukken beter uit als een sierstukje. En ga je verder, ja dan is het einde zoek.

GR.Frits
Chris@R5

Chris@R5 schreef: Als je daar geen zin in hebt dan las je de demper er zo onder dat ie onder je bumper zit.
Ik heb het zelf ook zo gehad, maar dat was even leuk.
Je kijkt dan nl recht tegen die dikke kachel aan waar het sierstuk op zit.
Het kan wel, maar als je dan een doorsnee demper eronder hangt kijk je altijd zo tegen die demper aan van achter.
Dat wordt wel stukken minder als je 'm verlaagd :wink: .

Maar misschien is zo'n universele 'jap-demper' wel wat dan. Die mogen wel gezien worden.
catscan

waar kan je die ergens kopen in de winkel die autostyle of universele ?? of alleen op internet?
catscan

iemand weet waar die te koop zijn?
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

pm
Plaats reactie