Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Plaats reactie
Anonymous

sup sup ik heb hetzelfde probleempje met me dynamo als iemand eerder al gepost had (het niet goed bij laden van accu en als je meerdere dingen aan hebt staan het knipperen van het ooh zo leuke lampje) maar mijn vraagje waar kan je het beste je renault clio spulletjes halen? het liefst nog in de buurt van zwolle.
Bas
Bestuurslid
Car: Clio IV RS

Bij Schaftenaar zijn ze altijd wel vriendlijk, eventueel zou je nog naar de Brezan kunnen of naar Venema...
Je rijdt dus een Clio 16v? Wat voor een kleur? Waar woon je (ongeveer) in Zwolle?
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
Menno

Brezan
rev it like a rental
Jeffrey E.

Misschien een Renaultdealer, is duur maar wel origineel..
Menno

Meestal is er weinig origineels aan zulke onderdelen. Renault gebruikt daar gewoon een toeleverancier voor, die z'n onderdelen ook aan andere suppliers verkoopt. Alleen in een ander doosje, en voor een ander prijsje.
rev it like a rental
Anonymous

[/quote] Je rijdt dus een Clio 16v? Wat voor een kleur? Waar woon je (ongeveer) in Zwolle?
[\quote]

kleurtje is williams blauw, en geografisch gezien woon in ik in zwolle zuid. en leeftijd is 23. keb ook nog een corsa diesel maar das van me werk.
Abel
Über-Spammer

texst
zal beter werken :wink:

En Misschien wel leuk als je zou voorstellen in het voorsteltopic.

Hmm ubb is gedisabeld, dus danmaar de lelijke lange url.

http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... &start=150
Abel
Über-Spammer

<!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... &start=150" TARGET="_blank">deze dus</A><!-- BBCode End -->

:smile:

lang leve UBB
Bas
Bestuurslid
Car: Clio IV RS

Ah ok, ik woon in de Aa landen.
Heb je de 16v al lang?
Anonymous

ik heb em nu al 2 jaartjes en daarvoor heb ik een 19 16v gehad. aalanden heb iik ook gewoond toen ik nog 10 was ofzow ik woonde toen in de leie en heb toen op de spreng gezeten. ik heb trouwens 1,1/2 jaar in meppel gewoond en woon sinds afgelope december weer in z-city
Plaats reactie