Hey Gasten,
Ik heb weer een klein probleempje...
Alles werkt perfect behalve als ik op de snelweg zit en boven de 120 kmph ben geweest of hard geaccelereer voor langere tijd.
Als ik dan mijn koppeling in trap blijft me gas hangen op 1600 rpm of 2600 rpm. Hij blijft dan ook kaasrecht op de 1600 of 2600 staan en schommeld niet. Zet ik mijn motor aan en uit tijdens het rijden is alles weer normaal netjes 900 rpm (gaskabel blijft dus niet hangen).
Iemand enig idee waar dit aan ligt?
[img]http://sheepfilms.co.uk/b3ta/bauble.gif[/img][img]http://sheepfilms.co.uk/b3ta/eyes.gif[/img]
[Clio16V] Gas blijft hangen
Ik had precies hetzelfde probleem bij mijn CLio 16V.
Bij mij zat het in de elektronische sensor die aan het einde op de kilometerkabel zit aan de kant van het dashboard.
Nieuwe kabel erin en hij liep weer perfect.
Schrik niet want een nieuwe kabel kostte bij Ome Reno 83,-
Bij mij zat het in de elektronische sensor die aan het einde op de kilometerkabel zit aan de kant van het dashboard.
Nieuwe kabel erin en hij liep weer perfect.
Schrik niet want een nieuwe kabel kostte bij Ome Reno 83,-
ja, das duidelijk die sensor.
De computer concludeert op een gegeven moment dat 't erg onwaarschijnlijk is dat ie geen voertuigsnelheid meet. Dan gaat ie in een soort van noodloop, waarbij hoofdregel 1 is: zorg dat ie in ieder geval niet afslaat. Daarom laat ie 'm maar lekker hard stationair lopen.
zijn overigens nog wel een stuk of -tig topics over
De computer concludeert op een gegeven moment dat 't erg onwaarschijnlijk is dat ie geen voertuigsnelheid meet. Dan gaat ie in een soort van noodloop, waarbij hoofdregel 1 is: zorg dat ie in ieder geval niet afslaat. Daarom laat ie 'm maar lekker hard stationair lopen.
zijn overigens nog wel een stuk of -tig topics over

rev it like a rental
JA mijne deed het na opnieuw starten ook weer gewoon goed.Ben schreef:Basterds
Maar als jij je auto aan en uit zette was het probleem ook weer verholpen?
Vind het zo maf
Edit: die sensor zit gewoon in de tellerbak?
Ligt dit aan RTC?
Information
Invalid_session
Nu al de 5de keer om een post te maken