Renault 5 gtt projectje loopt op zijn einde

Post hier al je vragen over de Renault 5. Oer5/Alpine/GTE/GTX/GT Turbo
Plaats reactie
tm

dag allen, lang geleden dat ik hier nog geweest ben, beetje druk gehad, zoals je in mijn titel kon zien loopt mijn projectje op zijn einde. De auto is bijna af maar heb totaal geen tijd meer om er nog aan te werken, enkel nog nieuwe turbo erop en motorblok samensteken en is finito. Mocht er iemand intresse hebben in deze wagen, laat me dit dan ff weten ofzo, qua prijs mag je bieden wat je wil, wel beetje redelijk blijven ...

toch bedankt allen voor de steun tijdens de ontwikkeling van mijn project !!

(N)

voor foto's

http://groups.msn.com/renault5gtturbo
Tom
Moderator
Car: MB

een auto te koop aanbieden kun je doen in RTC-markt. In een topic is dat niet meer toegestaan
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
tm

deze post was bedoeld als afscheid van m'n gtt dus niet zo "volgens het boekje" aub
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

gebeurt ook niet, anders zat er al een slotje op :wink:
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
-PAZ-
Über-Spammer

wel jammer dat je nu gelijk afstand doet van de auto waar je heel veel tijd, liefde, toewijding en geld in gestoken hebt. niet bang dat je er spijt van gaat krijgen als ie eenmaal weg is
R5GTT. Drive it like you stole it
tm

eigenlijk niet echt want heb er teveel aan gewerkt waardoor ge op den duur begint de zenuwen van te krijgen en teveel geld ingestopt die ik niet zal kunnen recupereren. Aangezien ik tamelijk commercieel aangelegd ben was dit een soort "slechte" belegging van mij, de persoon die deze auto koopt daarentegen zal in zijn handen wrijven met al die nieuwe stukken !
Plaats reactie