Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Joost en ik zijn de afgelopen 2 jaar naar een Internationaal GT Turbo treffen geweest in Dulmen.
In 2000 ging Roy Steenland ook mee met zijn GT.
Deze meeting wordt georganiseerd door Renault 5 Freunde Munsterland ev.
Deze meeting wordt altijd gehouden om en nabij Juli.
Ik ben er nu 2 keer geweest, en het is mij beide keren goed bevallen, nooit geweten dat er ook zoveel GT Turbo's in bij onze oosterburen zouden rijden, je ziet op zo'n meeting ook veel GTE's en veel 5jes met een Clio 16klepper motor erin.
Verders kom je er de meest rare creaties van 5jes tegen, ik vond het nogmaals erg gaaf daar, en zal 6 mei wel wat foto's meenemen.

Nu komt de vraag : zijn er nog meer FANATEN:smile: die het gaaf vinden om daarheen te gaan?

Als ik de datum heb dan geef ik ze zo snel mogelijk door.

Vorrig jaar werd de data ook vermeld in de nieuwsbrief van Club Renault Sportives.

Mazzel!
Chris
Erelid - Moderator - RvT

On 2001-04-10 00:43, Chris wrote:
Joost en ik zijn de afgelopen 2 jaar naar een Internationaal GT Turbo treffen geweest in Dulmen.
In 2000 ging Roy Steenland ook mee met zijn GT.
Deze meeting wordt georganiseerd door Renault 5 Freunde Munsterland ev.
Deze meeting wordt altijd gehouden om en nabij Juli.
Ik ben er nu 2 keer geweest, en het is mij beide keren goed bevallen, nooit geweten dat er ook zoveel GT Turbo's in bij onze oosterburen zouden rijden, je ziet op zo'n meeting ook veel GTE's en veel 5jes met een Clio 16klepper motor erin.
Verders kom je er de meest rare creaties van 5jes tegen, ik vond het nogmaals erg gaaf daar, en zal 6 mei wel wat foto's meenemen.

Nu komt de vraag : zijn er nog meer FANATEN:smile: die het gaaf vinden om daarheen te gaan?

Als ik de datum heb dan geef ik ze zo snel mogelijk door.

Vorrig jaar werd de data ook vermeld in de nieuwsbrief van Club Renault Sportives.

Mazzel!
Alle sportieve Renaults zijn hier welkom.
Van Alpine tot Twingo.
Van een 5 GT Turbo tot een Turbo 2 maxi.
Van Renault 4 tot 21 Turbo.
Ik lees jullie reakties wel.
marco

hoi chris, hmmm lijkt me ook wel leuk ja om daarheen te gaan met wat turbo's,lekker een daggie uit en kun je mischien weer wat nieuwe ideeen opdoen , hou me maar op de hoogte hierover,mischien nog andere gegadigden ????????????????????????
groetjes marc
Chris
Erelid - Moderator - RvT

On 2001-04-10 10:28, marco wrote:
hoi chris, hmmm lijkt me ook wel leuk ja om daarheen te gaan met wat turbo's,lekker een daggie uit en kun je mischien weer wat nieuwe ideeen opdoen , hou me maar op de hoogte hierover,mischien nog andere gegadigden ????????????????????????
groetjes marc
Je kan er zeker ideeen op doen, ik neem 6 mei wel wat pics mee.
In 1999 gingen we er zaterdagmiddag heen, Joost en ik, Joost had zijn tent meegenomen, wij komen om 10:00 in dat dorpje aan en ik kijk naar links zie ik daar de Renault-dealer waar het wordt gehouden, er staat al een soort tentenkamp met daar omheen Turbootjes, Joost was helaas:sad: zijn tentstokken vergeten en toen heb ik voor het eerst en laatst achterin mijn 5 geslapen:sad::sad: rugpijn!!!!
De tweede keer gingen we met zes man met drie GT's Ik,Joost en Roy.
Toen hebben we van vrijdags tot zondags in een hotel gezeten, dat beviel mij beter.
Ik hou je op de hoogte.
Mazzel!
Hagen
Contacteer:

ha, dat lijkt mij ook wel wat.
zelf heb ik een gte, dus als je weet wanneer dat is hoor ik dat graag
Goof

Wel gaaf om ook daar een grote groep bij elkaar te krijgen.

Waar in Duitsland????
Chris
Erelid - Moderator - RvT

On 2001-04-10 11:24, Goof wrote:
Wel gaaf om ook daar een grote groep bij elkaar te krijgen.

Waar in Duitsland????
De keren dat ik er ben geweest was het bij Renault-dealer Heger in Dulmen.
Dat is aan de Quellberg aan de A43, afslag Dulmen-noord/ Dulmen nord.
Wel leuk inderdaad om met een grote groep te gaan.
Als ik da data heb horen jullie het.
Mazzel!
Anonymous

Het is inderdaad een hele leuke meeting veel gekke dingen en de mensen die het org. vinden het erg gaaf als je met een groep komt en zeker uit nederland want afgelopen jaar toen we er waren werden we nog erkent van het jaar daarvoor maar als we met een groep gaan is het misschien wel leuk om er een week vakantie aan te plakken bv op een camping,Hotel of ergens in de buurt een huisje te huren nou ik hoor het wel
Anonymous

het is ongeveer 600 km heen en terug dus 1 tank benzine als je rustig rijd NIET dus oja vanaf Utrecht
Chris
Erelid - Moderator - RvT

On 2001-04-10 22:48, turbo wrote:
het is ongeveer 600 km heen en terug dus 1 tank benzine als je rustig rijd NIET dus oja vanaf Utrecht
Joost(turbo), met een rijstijl als de jouwe moesten we wel 4 keer tanken.:lol:
Ik vond het echt gaaf daar.
Jammer dat Roy zijn spruitstuk er tussen uit klapte.
Roy een keer in Duitsland, gaat tie gelijk alleen maar volluit......
Zekers voor herhaling vatbaar Joost, ps waar ben je nou weer dan?
Op je werk nog of thuis?
Anonymous

zit in Rotterdam op kantoor dan gaat dat internet een beetje spreek je straks
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

ja maar sporen doet ie niet , wie laat nou een strakke 5 helemaal over spuiten ! koop dan een iets minder mooie en doe het dan ik vind dit bijna zonde . das ook weer niet waar want hij wordt dan wel echt mooi . goed ik zo weh dat 5 je uit elkaar halen .ben al heel de middag bezig geweest om m'n zooi van zolder te halen (van 5 je ) om naar de schuur te brengen en de rest van die 5 uit elkaaar te halen en op de vliering te leggen die 15 vierkant m staat al bijna vol met 5 zooi dat word stellingen bouwen .
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

ik moet werken natuurlijk maar ik bel wel als ik klaar ben ofdat jullie er nog zijn . hoe laat begint het ? rond een uurtje of 8 zeker , dat red ik niet maar 10:30 zeker wel
Chris
Erelid - Moderator - RvT

21:00 Mac Donalds Bodegraven 13-4-2001!
Bel maar even!
Mazzel!
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Roy Steenland heeft mij net laten weten dat de Renault 5 GT Turbo meeting in Duitsland op 15 juli 2001 zal zijn.
Zijn er nog meer mensen die daar naar toe zouden willen gaan?
Geef maar een reactie.
In ieder geval gaan:

Chris Heemskerk GT Turbo (1988/1990)
Joost v/d Hamme (turbo) GT Turbo (1987)
Jochem de Haas GT Turbo (1987/1987)
Roy Steenland GT Turbo (1988.)

Degene die het nog niet zeker weten zijn:
(van wie ik het nog neit zeker weet)

Tjabel Nieuwenhuizen GT Turbo (1990)
Bas Pijl GT Turbo (1988/1990)
Bart Knuit Clio 16V

Op deze meeting zijn alle sportieve Renaults welkom!!!!
Groeten
Laatst gewijzigd door Chris op zo 15 apr 2001 13:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Roy
Moderator

He Chris maar hoelaat beginnen die meeting's daar? anders mag je wel vroeg gaan rijden zondag ochtend.
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Ik zou er liever ook weer een weekend van maken maar ik ben zondag 15 juli jarig, en viet het dan de veertiende, de eerste keer dat ik er was toen ik in mijn 5 sliep kwamend de eerste opbouwen om een uurtje of 7.
Maar het begint later, vorrig jaar waren we iets te laat.
Waar was je gister geweest?
Anders pakken we er maandag en dinsdag nog bij en gaan we naar Warner Brothers ofzo.
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Hoe vond jij het vorrig jaar geregeld in dat hotel in dat weekend, ik vond het gezellig.
Chris
Erelid - Moderator - RvT

We spreken deze week gewoon even af en dan praten we even over het hoe en wat, het was wel jammer dat het vorrig jaar een beetje rotweer was, voor de rest was het superleuk.
Woensdag kom ik anders ook wel even bij Tjabels zijn GT kijken.
Roy
Moderator

Ik was gister nog ff naar Rodenburg geweest. Maar dat lange weekend zie ik wel zitten. Maar vorig jaar was het eigenlijk de boedoeling om naar warner brothers te gaan, maar toen zijn we alleen door Duitsland aan het blazen uhh rijden :grin: geweest. Dat vond ik eigenlijk ook wel lachen. We trokken wel veel bekijks. nou ik hoor het wel mzzl
Roy
Moderator

Ja dat hotel was wel lachen alleen er zaten zoveel oude mensen. En dat s'nachts rijden daar is ook zeer strak. Zeker voor herhaling vatbaar.
Chris
Erelid - Moderator - RvT

We waren vorrig jaar op zaterdag de weg toen kwijtgeraakt ik geloof dat we toen wel 660 km :lol: geblazen :lol: hebben, het was vorrig jaar klote dat ik maandags moest werken, anders was WB zeker wel doorgegaan.
Met welke auto en met wie ben je naar Rodenburg Beesd geweest?
Leuke meiden trouwens in THIEOOS :cool: Corrado.
Mazzel!
Roy
Moderator

Maar zijn de 5 van Jochem en Tjabel dan al klaar? En ik ga woensdagavond ff naar Tjabel. Dan zie ik je misschien daar wel.
Chris
Erelid - Moderator - RvT

:lol::lol::lol::lol:, Die ralleys die we daar s'nachts hebben gereden die waren ook wel gaaf inderdaad, jammer dat je spruitstukpakking toen sneuvelde.
Ik begrijp wel dat jij sowieso weer meegaat!!
Daar was ik al van uit gegaan, op de echt DIE-HARDS:smile: kun je altijd rekenen!!
Dat hotel was juist lachen met die oudjes, ik had alleen niet verwacht dat jij zo'n associaal varken was, in de goede zin van het woord!!!!:smile::smile::smile:
Echt kicke weekend!!!!11
Roy
Moderator

660 maar?!? Volgens mij nog wel meer. We gingen om 11 uur ff bij een garage kijken wat er met mijn auto aan de hand was (bleek spruitstukpakking :grin: CORSA :grin: gaan maar we konden toch niet zo hard want een vriend van mij reed met zijn 205 1.2 met een top van 130 dus vandaar.
Chris
Erelid - Moderator - RvT

De 5 van Tjabel is dan technies helemaal klaar, hij gaat nog een nieuwe Devil uitlaat kopen en hij gaat de originele bleu-sport(Raider) wielen er nog onder zetten en een nieuwe achterbumper want een of andere rare had een onwijs lelijke DTM Pijp in het midden van de bumper gezaagd! Dat zag er niet uit! Volgend jaar gaat hij hem overspuiten zei die!
Roy
Moderator

Ik asociaal????? Hoor wie het zegt. Weet je nog chips, balkon? :lol:
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Haha, we hebben in ieder geval veel gereden.
Ik zou alleen niet meer kunnen zeggen waar allemaal. Ik vond het in ieder geval supergaaf.

Remember de Mac-Donalds in Duitsland!!:grin: :grin:
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Chips????????? Ik weet van niks????
:lol:
Chris
Erelid - Moderator - RvT

He, hier Gerda even. Nog bedankt voor je berichtje donderdag. Was het leuk gister in Rodenburg. :lol:
Roy
Moderator

Oh ja die mega boer bij de mac was van Ivo :wink: woehahahahahaha :lol: :lol
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Hallo he, Chris ligt hier achter zijn computer helemaal in een deuk door jouw leuke berichten!!!! Dat lukt mij nooit hoor :evil:
Roy
Moderator

Hai Gerda. Heb je dat berichtje toch gehad? Ik dacht dat je een ander nummer had en hem niet had ontvangen. En ja het was wel ff lachen in Rodenburg. Alleen er was nog een flinke vechtpartij een meter bij mij vandaan dus dat was minder. Ik ben blij dat ik geen uitsmijter ben daar.
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Ger in de weer, dat was echt lachen daar inderdaad, wat een viespeuk die Ivo :wink:
Wij, Ivo en ik zijn toen vrijdag avond daar nog naar een braadworsten tentfeest geweest, was ook wel leuk maar weinig mooie meiden :lol: , want jullie mietjes moesten gaan slapen!!!!!
Roy
Moderator

He Gerda dan pak jij die blauwe 5 van Chris en dan ga je gezellig mee naar Duitsland. Dan kan je erover meepraten :grin:
Plaats reactie