Weet iemand waar deze los te krijgen zijn, of eventueel een nummertje voor Renault(aangezien zij er alleen maar uitkomen als ik alle nummertjes doorgeef).
Gaat om de Rally auto. Hier zijn wij even een ander blokje voor op aan het bouwen om in Maart in Bitburg te gaan testen met de grote jongens. En hopelijk ook een beetje mee kunnen komen.
Het zijn de de O pakkingen onder de Cyllinderbussen. Deze krijg je normaal bij de bussen, maar wij hebben het blok noodgedwongen weer uit elkaar moeten halen(1000 km gelopen, dus zo goed als nieuw) maar de ringen moeten echt vervangen worden.
Wie heeft een ideetje?
ik post straks wel even waar het precies om draait in maart met eventueel een aparte Request.
O-ringen cyllinderbussen?
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
heb je al eens geinformeerd bij de dealert, of revisie bedrijf??. heb je de bussen er uitgehaalt??, ik heb ze bij mijn gtt net effe gehoond, en volgens de chef-monteur bij de renault dealer was het beter om de bussen gewoon te laten zitten en de ringen niet te vervangen als de bussen nog gewoon op hun plaats zaten, zelfde verhaal kreeg ik te horen toen ik ook nog even informeerde bij de plaatselijke revisieboer
R5GTT. Drive it like you stole it
toen ik die bestelde had ik er 4 besteld maar kreeg er 10 voor de prijs van 4 dus ook nog eens iets positiefs van de dealer.
het nummer: 77 01 348 178
bestel er gewoon een paar meer zou ik zeggen.
groeten mark
het nummer: 77 01 348 178
bestel er gewoon een paar meer zou ik zeggen.
groeten mark
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
Net gebeld met Renoo in Maastricht, ellende. Eerst kon die het nummer niet vinden, dan vind die het wel. Kosten 3,50 per zakje. En hoeveel er in zo een zakje zitten wist die dan weer niet. Waarschijnlijk 2 stuks per zakje. Ik zeg bestel er maar 4, moet ik gaan aanbetalen. Naar Sittard gebeld en telefonisch besteld. mag ze Zaterdag gaan halen. Alleen de prijs is en blijft 3 euro nog iets voor een klein beetje Rubber. Blijven prijzen waarvan ik zoiets heb van.... Mja, het is dat het moet.
Maar sittard is dus een echte aanrader bij deze. en Maastricht heeft het nu helemaal afgedaan bij mij. Daar ga ik niks meer halen, al is het voor niks.
Thanx voor het nummertje by the way
Maar sittard is dus een echte aanrader bij deze. en Maastricht heeft het nu helemaal afgedaan bij mij. Daar ga ik niks meer halen, al is het voor niks.
Thanx voor het nummertje by the way
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
is echt vaak zo bij de dealer, maakt eigenlijk nie echt uit welk merk, als je spullen wilt bestellen voor een wat oudere auto dan is het ineens allemaal moeilijk en ow als dat maar lukt enz enz, ipv dat ze een beetje service verlenen en je gewoon netjes helpen. mag van de renault dealer hier in de buurt niet klagen service daar is gewoon 

R5GTT. Drive it like you stole it
bij mij was die verpakking ook in 1 zakje van 10 stuks!!!!!!!!
heb je er misschien wel 36 op voorraad altijd handig

heb je er misschien wel 36 op voorraad altijd handig

lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
Of je gaat ze verhandelen hier.mark 5t schreef:bij mij was die verpakking ook in 1 zakje van 10 stuks!!!!!!!!![]()
heb je er misschien wel 36 op voorraad altijd handig![]()

gr sander
Om het nog erger te maken. Ik vrolijk de garage in. Begin te werken.
Trek mijn Spare part koffertje open en begin erin te muizen wat ik nog nodig heb.
Koppakking, lagertjes, kopbouten, hey krukaskeering.
Effe checken of het die is van de GTT.
Ik trek het ding eruit, Zitten er naast de keering nog 4 O-ringen!!. Dus ben meteen verder kunnen gaan met bouwen, wat goed is. Maar was wel zo van... Ruk. had ik dat geweten.
Trek mijn Spare part koffertje open en begin erin te muizen wat ik nog nodig heb.
Koppakking, lagertjes, kopbouten, hey krukaskeering.
Effe checken of het die is van de GTT.
Ik trek het ding eruit, Zitten er naast de keering nog 4 O-ringen!!. Dus ben meteen verder kunnen gaan met bouwen, wat goed is. Maar was wel zo van... Ruk. had ik dat geweten.