dashboard lampjes

Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Plaats reactie
Ernie E.

Wie weet zo welke dashboard lampjes er in een clio 16v zitten, zonder dat ik het dashboard eerst helemaal open hoef te halen.
Dus de lampjes achter de snelheidsmeter enzo.
Thadarkraven
Contacteer:

Iniminie steeklampjes van geloof 50ct de stuk 8)
-PAZ-
Über-Spammer

die kleine steek lampjes lampjes zijn meestal 1.2w wedge base, maar het kan ook zijn dat het er zijn met de kunststofvoet er aan vast, informeer even bij de dealer of onderdelen handelaar die kunnen je daar wel aan helpen
R5GTT. Drive it like you stole it
Rich@rd

Ik heb vorige week geprobeerd deze lampjes te vervangen, maar kon niet bij de lampjes komen...
Bovenkant dashboard eraf halen was geen probleem, maar dan....hoe krijg ik de tellerbak los, of hoe kom ik bij die lampjes? Kan iemand mij dat uitleggen?

Alvast bedankt!!
Ernie E.

Rich@rd schreef:Ik heb vorige week geprobeerd deze lampjes te vervangen, maar kon niet bij de lampjes komen...
Bovenkant dashboard eraf halen was geen probleem, maar dan....hoe krijg ik de tellerbak los, of hoe kom ik bij die lampjes? Kan iemand mij dat uitleggen?

Alvast bedankt!!
Als je de bovenkant ervanaf hebt dan zitten er aan de tellerbak twee schroeven. Deze zitten bovenaan.
Als je die los hebt kun je de bekabeling één voor één loshalen, sommige zitten wel heel erg vast, maar als je het rustig doet lukt het wel.
Trouwens kijk heel goed uit met het loshalen van de groene klip met bedrading, deze is van de digitale buiten temperatuurmeter maar de draadjes ervan zitten heel erg los en dan is het uitzoeken welke wat is.
Schema's heb ik wel.
R(ay)Si

Clio 1 heeft er ook nog twee onderaan de tellerbak hoor....te zien met een lampje als je ff de kapjes weghaald..

Suc6 (Y)
Alleen nog maar VW!
Plaats reactie