ff Voorstellen MortixX

Nieuw op de site? Stel je hier voor.
Plaats reactie
Mortixx

Hoi Hoi,

Nou naam is Michael (Kort het normaal af tot Mikey omdat dat sneller getyped is en anders gooi ik er normaal MortixX onder) Kom uit Kerkrade en ben nu al ruim een jaar bezig met mij te oriënteren op het gebied van optisch tunen van auto’s.Van de zomer is de garage van mijn pa klaar en zou al dat georiënteer moeten lijden tot een daadwerkelijk getunede auto. Ikzelf heb nul verstand van auto’s, ja nou ik kan ze aan gort rijden zodat mijn pa zich niet verveelt in de weekends ;-) maar voor motor technische dingen mag ik mijn pa vast wel gebruiken als ik toch in zijn garage sta. Anyways Het belangrijkste natuurlijk.

Mijn Barrel is een lelijke Espace uit 89 en na een vriendelijk tikje van een vrachtauto twee weken na aanschaf (de goede man/vrouw is doorgereden mijn kunststof bekrast en een blikken auto totaal in de prak gereden te hebben). Liep ik toevallig tegen een foto van een totaal uitgebouwde espace op. Tja en sindsdien vind ik het dus niet alleen leuk om er naar te kijken maar wil ik het zelf ook. Dus als je tussen Heerlen en Maastricht een Blauwe Espace met eendjes achterop ziet moet je maar eens zwaaien

Mikey
Ronnie
Über-Spammer
Contacteer:

Welkom (Y)

Volgens mij zijn er nog niet zoveel Espace leden

Weer 1 erbij (Y)
Mortixx

Dank u Dank u,

Maar omdat het er niet zoveel zijn is het juist interresant.
Plaats reactie