Zal me even voorstellen , ben Peter van Eck.
Ben 19 jaartjes en ik woon in Wijk bij Duurstede ( leukste plek om te wonen!! ) Ik ben timmerman van beroep. Mensen die me kennen noemen me meestal Peet of Rooie Peet
Ik heb me rijbewijs sinds july 2004 en ben toen meteen op zoek gegaan naar een auto. Mijn hele familie rijdt Renault dus kon ik natuurlijk nie achter blijven maar ik had altijd al interesse in Renault. Toen ik me rijbewijs had ben ik meteen op zoek gegaan naar een auto. Dus ik kom bij een garage en daar stond ze dan, een Renault clio 1.2 1e typ phase 3 , als ik het goed heb haha

Nou had ik eigenlijk nie de bedoeling om aan me auto te gaan knutselen maarja ik heb een neef ,ook met een clio en die knutseld nogal een beetje aan zijn auto , en ja dan kijk je dr weleens naar en dan krijg je het toch ook te pakke. Maar eigenlijk heb ik nie zoveel verstand van auto's maarja met een beetje hulp van mensen ga je toch steeds verder.
In het interieur ben ik een beetje bezig geweest , ik heb de pookknop , stuur , pedalen etc. veranderd. Ik heb gedeeltelijke automatten met traanplaat en neon licht bij me pedalen en dat wordt nog uitgebreid.
Aan de buitenkant heb ik nog weinig gedaan... hier en daar een sticker , ben ook bezig met velgen en een bodykit. Ik heb wel een eindstuk op me uitlaat gezet toen ik me auto net had en daar wil ik nu vanaf dus ben aan het kijken voor een nieuwe eind demper met een eind stuk. Zeg ik dat goed??

Een foto van de auto komt zo snel mogelijk zodat jullie mijn auto kunne bekijke.... al is ie nie zo spectaculair als die auto's van jullie...
dat was weer een heel verhaal maarja wie mij kent die weet nie beter