Heeft er iemand ervaring met het bekleden van deurpanelen?
Ik heb een r19 16v en heb de deurpanelen eraf gehaald omdat ik ruitmechanisme wou invetten en deurgrepen en spiegels vervangen heb!
maar nu d8 ik eraan om ze te overtrekken met nieuwe stof/bekleding! Maar die armsteun bobbel loop ik tegen aan hoe krijg ik dat strak?
Deurpanelen Bekleden
-
- Contacteer:
Stretch katoen gebruiken.
En zorgen dat de vorm er in blijft door er een spons tegen aan te drukken.
En zorgen dat de vorm er in blijft door er een spons tegen aan te drukken.
-
- Contacteer:
Ik weet wel dat het met skai ook wel aardig moet lukken, maar dat is nog vrij elastisch als je het warm maakt.
hier moet Alcantara opkomen alleen hoe weet ik nog nietpeter5GTTurbo schreef:Ik weet wel dat het met skai ook wel aardig moet lukken, maar dat is nog vrij elastisch als je het warm maakt.

[img]http://www.sms-world.nl/Afbeelding.jpg[/img]
Eindelijk Ph.2 dash en panelen gevonden Chris?? 

-
- Contacteer:
Geen idee of dat alcantara?? rekbaar is als je het warm maakt.
Als het rekbaar is is het wel te doen.
Als het rekbaar is is het wel te doen.
-
- Contacteer:
darkdog 
Megane Coupe '99 ph2[img]http://images.spritmonitor.de/342311_5.png[/img]
Nee wil dat grijze dus zwart hebben,zelfde kleur als de vloerbekleding! inde ph1Abel schreef:Schoon maken is ook een optie..
Dashboard wel,panalen niet die ga ik zelf verbouwen!Rob 16v schreef:Eindelijk Ph.2 dash en panelen gevonden Chris??
de wondere wereld van de gouden gids
probeer eens koning in veendam of visscher in groningen ( die hebben m'n stoelen gedaan). maar hou er wel ff rekening mee dat alcantara behoorlijk duur is, en op de plek van de armsteun komt een stiknaad.

probeer eens koning in veendam of visscher in groningen ( die hebben m'n stoelen gedaan). maar hou er wel ff rekening mee dat alcantara behoorlijk duur is, en op de plek van de armsteun komt een stiknaad.
wel als je nog nooit wat bekleed hebt en voor het eerst wat gaat proberen.antoine schreef:Alcatara is op zich niet zo duur.Ik denk dat het meeste geld in het bekleden komt te zitten. Dus uren uren en ........uren
Ik heb de bekleding al koste 50 euro bijna!edwin19 schreef:wel als je nog nooit wat bekleed hebt en voor het eerst wat gaat proberen.antoine schreef:Alcatara is op zich niet zo duur.Ik denk dat het meeste geld in het bekleden komt te zitten. Dus uren uren en ........uren
wil ut laten doen denk ik!
zoek eerst maar iemand die met "vreemde" stof wil werken. nu wordt het in verhouding alleen maar duurder.TMC16v schreef:Ik heb de bekleding al koste 50 euro bijna!edwin19 schreef:wel als je nog nooit wat bekleed hebt en voor het eerst wat gaat proberen.antoine schreef:Alcatara is op zich niet zo duur.Ik denk dat het meeste geld in het bekleden komt te zitten. Dus uren uren en ........uren
wil ut laten doen denk ik!