Heren,
waar moet ik op letten als ik een T25 wil halen voor op mn gtt.
Is elke T25 goed of zit daar nog verschil in (verschillende versies etc)? Zo ja, welke moet ik dan hebben?
grtz Jiggy
T25 op een gtt
inderdaad ga naar jl tuning.
Die is er wel aardig gespecialiseerdt in....
Die is er wel aardig gespecialiseerdt in....
5 GT Turbo Phase II''Bleak pearl'',Peugeot 305 GTX 105 HP
-
- Über-Spammer
- Berichten: 12075
- Lid geworden op: zo 31 aug 2003 15:41
- Locatie: Fryslân
- Contacteer:
kan zoveel anders aan zijn. beginnen met het meest logische is dat de montage anders is.JiggyMF schreef:waarom niet dan? Wat is er anders aan bijv een T25 van een Nissan en een T25 waar je op een gtt WEL wat aan hebt?Steven schreef:Standaard T25's zoals van een Nissan 200SX heb je iig niets aan...
grtz
Zoals Abel al zegt, kunnen de slakkenhuizen te groot of te klein zijn. Het kan zoveel zijn wat mis is.
Waarom denk je anders dat er zoveel soorten zijn?
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
ja maargoed een aansluiting (montage) is zo veranderd. Ik wil alleen weten hoe ik dan kan zien dat ik een geschikte heb voor een gt. (bepaald typenummer oid, bepaalde trim etc)Erik Olijnsma schreef:kan zoveel anders aan zijn. beginnen met het meest logische is dat de montage anders is.JiggyMF schreef:waarom niet dan? Wat is er anders aan bijv een T25 van een Nissan en een T25 waar je op een gtt WEL wat aan hebt?Steven schreef:Standaard T25's zoals van een Nissan 200SX heb je iig niets aan...
grtz
Zoals Abel al zegt, kunnen de slakkenhuizen te groot of te klein zijn. Het kan zoveel zijn wat mis is.
Waarom denk je anders dat er zoveel soorten zijn?
grtz Jiggy
-
- Über-Spammer
- Berichten: 14156
- Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
- Locatie: Oudewater
- Contacteer:
Vergeet niet dat een T25 meestal op een auto gemonteerd zit meer een hoger cc inhoud en dat een 5 maar 1400 cc is .
Als je een standaard T25 neemt spint ie door een "verkeerd" slakkehuis te laat op ( lees begint ie pas te trekken aan het eind van de toeren )en het is juist de bedoeling,lijkt mij dat ie zo snel mogelijk in komt en over het hele gebied door blijft trekken ....
Informeer idd ff JL-tuning vor z'n blazertje, het schijnt wel te werken
Als je een standaard T25 neemt spint ie door een "verkeerd" slakkehuis te laat op ( lees begint ie pas te trekken aan het eind van de toeren )en het is juist de bedoeling,lijkt mij dat ie zo snel mogelijk in komt en over het hele gebied door blijft trekken ....

Informeer idd ff JL-tuning vor z'n blazertje, het schijnt wel te werken
-
- Über-Spammer
- Berichten: 12075
- Lid geworden op: zo 31 aug 2003 15:41
- Locatie: Fryslân
- Contacteer:
Bij dit spul is meestal goedkoop, duurkoop!
Neem Inderdaad ff contact op met JL-Tuning of MBCarPerformance.
Jeroen en Maurice kunnen je er meer over vertellen
Neem Inderdaad ff contact op met JL-Tuning of MBCarPerformance.
Jeroen en Maurice kunnen je er meer over vertellen
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Ik zo voor de MD28R gaan. Die is ontwikkelt door Turbo Dynamics in Engeland speciaal voor de GTT. Je kunt hem kopen in Nederland bij C&Eparts. Die bouwen hem dan hier helemaal nieuwe op voor je. Hiet is de site van hun: http://www.turbocharger.nl
gr s
nder
gr s

-
- Über-Spammer
- Berichten: 12075
- Lid geworden op: zo 31 aug 2003 15:41
- Locatie: Fryslân
- Contacteer:
Kost dat?Sander schreef:Ik zo voor de MD28R gaan. Die is ontwikkelt door Turbo Dynamics in Engeland speciaal voor de GTT. Je kunt hem kopen in Nederland bij C&Eparts. Die bouwen hem dan hier helemaal nieuwe op voor je. Hiet is de site van hun: http://www.turbocharger.nl
gr snder
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
-
- Über-Spammer
- Berichten: 12075
- Lid geworden op: zo 31 aug 2003 15:41
- Locatie: Fryslân
- Contacteer:
Wel grappig dat in hun logo het turbodrukmetertje van een GTTurbo is gebruikt 

Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Dacht ongeveer 1050 euro.Erik Olijnsma schreef:Kost dat?
gr sander
P.s. anders even aan Gerry vragen die heeft er laatst een gekocht.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 12075
- Lid geworden op: zo 31 aug 2003 15:41
- Locatie: Fryslân
- Contacteer:
Sja, niet echt superduur. Geloof dat een standaard turbo ongeveer 700-800 kost.Sander schreef:Dacht ongeveer 1050 euro.Erik Olijnsma schreef:Kost dat?
gr sander
P.s. anders even aan Gerry vragen die heeft er laatst een gekocht.
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
-
- Über-Spammer
- Berichten: 12075
- Lid geworden op: zo 31 aug 2003 15:41
- Locatie: Fryslân
- Contacteer:
T25Steven schreef:Wat een standaard T2?
Dat kan echt wel voor minder hoor
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Ik had deze turbo ook... maar ik was er niet echt tevreden over... hij kwam bij mij veel te laat op.. Ik heb hem in een later stadium nog eens aan laten passen.Sander schreef:Ik zo voor de MD28R gaan. Die is ontwikkelt door Turbo Dynamics in Engeland speciaal voor de GTT. Je kunt hem kopen in Nederland bij C&Eparts. Die bouwen hem dan hier helemaal nieuwe op voor je. Hiet is de site van hun: http://www.turbocharger.nl
gr snder
-
- Über-Spammer
- Berichten: 12075
- Lid geworden op: zo 31 aug 2003 15:41
- Locatie: Fryslân
- Contacteer:
HmmmmmmSteven schreef:Die kan ook nog wel minder dan 700

Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
-
- Berichten: 441
- Lid geworden op: zo 22 sep 2002 18:44
- Locatie: Zevenhuizen Turbo`s: Garrett T3 vs GT32
- Contacteer:
Ik heb ook met deze turbo getest en ben het met Job-turbo eens dat deze voor een straat vriendelijk Gtt niet geschikt is.Leuk voor op de dragstrip maar te laggy voor een lekker rijdende gtt.Job-turbo schreef:Ik had deze turbo ook... maar ik was er niet echt tevreden over... hij kwam bij mij veel te laat op.. Ik heb hem in een later stadium nog eens aan laten passen.Sander schreef:Ik zo voor de MD28R gaan. Die is ontwikkelt door Turbo Dynamics in Engeland speciaal voor de GTT. Je kunt hem kopen in Nederland bij C&Eparts. Die bouwen hem dan hier helemaal nieuwe op voor je. Hiet is de site van hun: http://www.turbocharger.nl
gr snder
-
- Über-Spammer
- Berichten: 12075
- Lid geworden op: zo 31 aug 2003 15:41
- Locatie: Fryslân
- Contacteer:
Als je voor een straat turbo een turbo zou moeten nemen. Welke dus genoeg druk kan leveren, snel opspint etc, welke zou jij dan nemen?Jeroen Lubking schreef:Ik heb ook met deze turbo getest en ben het met Job-turbo eens dat deze voor een straat vriendelijk Gtt niet geschikt is.Leuk voor op de dragstrip maar te laggy voor een lekker rijdende gtt.Job-turbo schreef:Ik had deze turbo ook... maar ik was er niet echt tevreden over... hij kwam bij mij veel te laat op.. Ik heb hem in een later stadium nog eens aan laten passen.Sander schreef:Ik zo voor de MD28R gaan. Die is ontwikkelt door Turbo Dynamics in Engeland speciaal voor de GTT. Je kunt hem kopen in Nederland bij C&Eparts. Die bouwen hem dan hier helemaal nieuwe op voor je. Hiet is de site van hun: http://www.turbocharger.nl
gr snder
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
-
- Über-Spammer
- Berichten: 12075
- Lid geworden op: zo 31 aug 2003 15:41
- Locatie: Fryslân
- Contacteer:
Ligt niet aan oplettenAbel schreef:hahaha let nu eens op man.. De t25 aangepaste door jl in samen werking met turbo Hoet
Maar wat vind JL de beste combi? T28 is evt ook nog een optie alleen spint die volgens mij te laat op.
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
GTR28
Interessant. Ik heb geen rij ervaring met die turbo (MD28R ) maar ben benieuwd want ik ken twee mensen die er een hebben gekocht. Jeroen die jij levert is die wel op een T25 gebaseerd? En voor wat voor druk is hij uit gelegd?Jeroen Lubking schreef:Ik heb ook met deze turbo getest en ben het met Job-turbo eens dat deze voor een straat vriendelijk Gtt niet geschikt is.Leuk voor op de dragstrip maar te laggy voor een lekker rijdende gtt.Job-turbo schreef:Ik had deze turbo ook... maar ik was er niet echt tevreden over... hij kwam bij mij veel te laat op.. Ik heb hem in een later stadium nog eens aan laten passen.Sander schreef:Ik zo voor de MD28R gaan. Die is ontwikkelt door Turbo Dynamics in Engeland speciaal voor de GTT. Je kunt hem kopen in Nederland bij C&Eparts. Die bouwen hem dan hier helemaal nieuwe op voor je. Hiet is de site van hun: http://www.turbocharger.nl
gr snder
Gr sander