Hallo,
weet hier soms iemand hoe ik het best een kortere antenne monteer op mijn twingo. Kort ik de originele gewoon in of ga ik op zoek naar een kort geval en zoja waar vind ik die dan?
En ten tweede, hoe sloop ik die versnellingsknop van m'n pook, en liefst zonder hem stuk te maken. Heeft iemand een idee
groeten, tim
antenne en versnellingspook
-
Hoi hoi
Ik heb me gewoon bij een tuningsshop of een autozaak een kortere antenne gehaald,maar let wel op de atennevoet die moet hetzelfde zijn.
Wat de versnelingspook betreft,Het is best wel lastig maar het lukt,alleen niet zonder hem kapot te snijden.
Als je een andere pookknop wilt raad ik je aan net zoals ik bij autostyle een pookknop uit te zoeken voor je renault.
Ze hebben ze nu in hun assortiment zitten speciaal voor renault,opel vanwegen de achteruitvergrendeling.
Kijk maar eens op hun site.
Groetjes twingoboy20
Ik heb me gewoon bij een tuningsshop of een autozaak een kortere antenne gehaald,maar let wel op de atennevoet die moet hetzelfde zijn.
Wat de versnelingspook betreft,Het is best wel lastig maar het lukt,alleen niet zonder hem kapot te snijden.
Als je een andere pookknop wilt raad ik je aan net zoals ik bij autostyle een pookknop uit te zoeken voor je renault.
Ze hebben ze nu in hun assortiment zitten speciaal voor renault,opel vanwegen de achteruitvergrendeling.
Kijk maar eens op hun site.
Groetjes twingoboy20
-
- Contacteer:
antenne zou ik een andere kopen kost ongeveer 10 euro. en daqn hebben ze hem goed berekend en blijf je rdelijk ontvangst houden als je hem afknipt is gelijk je ontvangst gaar.
Die pookknop kun je bij de meeste renault er gewon (met grof geweld) eraf trekken. (weet alleen niet of dat ook bij een twingo is)
Die pookknop kun je bij de meeste renault er gewon (met grof geweld) eraf trekken. (weet alleen niet of dat ook bij een twingo is)
Daar ben ik het niet helemaal mee eensHooliead schreef:antenne zou ik een andere kopen kost ongeveer 10 euro. en daqn hebben ze hem goed berekend en blijf je rdelijk ontvangst houden als je hem afknipt is gelijk je ontvangst gaar.

Ik heb bij mijn ex-twingo ook de originele antenne ingekort tot ongeveer 20/25 cm en het geluid bleef perfect. Volgens mij hebben meer mensen hier dat gedaan.
En die antennes van autostyle of dat soort smeck spul zien er vaak niet uit.
En die worden er afgejatRontwingo schreef:
En die antennes van autostyle of dat soort smeck spul zien er vaak niet uit.

Owja, bij mij was de ontvangst wel minder, toen ik hem had ingekort

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
Let niet op het witte slijpsel overal, dat WAS de oude pookknop

[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/Afbe ... 0(107).jpg[/img]

[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/Afbe ... 0(107).jpg[/img]
Ik denk dat ik om te beginnen mijn antenne gewoon ga afknippen. Als dit veel soring geeft kan ik alsnog een andere kopen, niet?
Aan Chris, die versnellingspookknop is ook ongeveer wat ik wil. Heb je die zo gekocht of heb je zelf wat geknutseld.
En wat als ik van de sloop een volledige pook haal, stang en alles. Is het moeilijk om die te vervangen. zo houd ik mijn originele pook op reserve voor als ik terug naar af wil.
Aan Chris, die versnellingspookknop is ook ongeveer wat ik wil. Heb je die zo gekocht of heb je zelf wat geknutseld.
En wat als ik van de sloop een volledige pook haal, stang en alles. Is het moeilijk om die te vervangen. zo houd ik mijn originele pook op reserve voor als ik terug naar af wil.
Die pookknop van mij is een 50cc zuiger van een Puch
zelf gekunsteld.
Zo'n complete pook ff vervangen is een beetje omslachtig mss. Als je nl de complete knop eraf hebt dan houd je een kale stang over. Hier kun je zo weer een originele op drukken als je wil. Zelf heb ik nog altijd een achter de hand.
Zo'n complete pook ff vervangen is een beetje omslachtig mss. Als je nl de complete knop eraf hebt dan houd je een kale stang over. Hier kun je zo weer een originele op drukken als je wil. Zelf heb ik nog altijd een achter de hand.