williams stekker geoxideerd
Ik heb nog steeds storing in mijn williams. Alle puntjes van mijn stekker waar mijn computer ingaat zijn geoxideerd en zien er niet fris meer uit. Op een plaats zit zelfs niks meer maar zit ik tegen een paar kopere draadjes aan te kijken. Wat moet ik hier aan doen zijn hier reperatie setjes voor?
probeer eens een agresieve reiniger (anticalk of zo)
daar gaat je roest geheid mee weg. Maaaaar zorg dat je alles goed wegspoelt met water en daarna goed droog blazen en inspuiten met WD40 ofzo. als er maar geen vocht bij kan komen meer.
Mischien is cola een beter idee
daar gaat je roest geheid mee weg. Maaaaar zorg dat je alles goed wegspoelt met water en daarna goed droog blazen en inspuiten met WD40 ofzo. als er maar geen vocht bij kan komen meer.
Mischien is cola een beter idee

maak de pennen van de stekker voorzichtig schoon met een klein schroeven draaiertje en daarna schoonspuiten met een goede contact spray, dit zorgt er voor dat er goed contact gemaakt word en dat vocht en vuil in het vervolg buiten blijft
R5GTT. Drive it like you stole it
Je kunt de pinnen er ook stuk voor stuk uithalen, netjes schoonmaken. Als er enkele pinnen echt kapot zijn, kan je die ook stuk voor stuk vervangen. (je moet dan wel de goeie pinnen, en een speciale tang hebben)
@willie2: d'r staat al een tijdje een pm op je te wachten.
@willie2: d'r staat al een tijdje een pm op je te wachten.
rev it like a rental