kan je dit nog bestellen bij Renault?

Post hier al je vragen over de Clio
Plaats reactie
SheikValver

jups de mannennnn

mijn vraagje, kan je de volgende onderdelen van een clio williams nog bestellen? of zijn ze gemaakt in een aantal = aantal gemaakt williams'en?

ben op zoek naar het volgende:

*het blauw tapijt van in de williams, de mijne is aan vervanging toe, sigarettengaten, balen :@

*de blauwe pookknop, de cijfertjes op de mijne zijn zover versleten dat ze niet meer leesbaar zijn.

weet er iemand de prijzen (nieuw) van, en hoe lang het duurt dat deze stukken bij mijn plaatselijke dealer binnenkomen, want ik veronderstel dat ze deze stukken niet liggen hebben in het magazijn van Renault België,dus zullen ze waarschijnlijk beroep moeten doen op Renault Dieppe (Frankrijk)

alvast bedankt voor de reply's!
moest er dit iemand liggen hebben (tweedehands) don't hesitate to pm me!

ciao guys :smoke:
Abel
Über-Spammer

tip! rij eens langs de dealer!! die kan het zo voor je opzoeken en geeft meestal een 10 - 15 procent korting
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

pook is nog steeds te bestellen.

Muh broertje heeft hem ook maar dan gejat uit een clio rsi waar de cijfers nog leesbaar waren :worship:
Tom
Moderator
Car: MB

Waar heb je die cijfers voor nodig? (zeker een vriendin :lol: ), bij mij zijn de cijfers er ook al lang af. Vind het wel mooi zo.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Riël
Über-Spammer

Ja weet jij uit je hoofd dan waar de versnellingen zitten? (Y)
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Joost (DoubleYou)
Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
Contacteer:

Als je een nieuwe auto koopt is dat wel handig, bij Renault zal het vast wel allemaal hetzelfde zijn, maar soms zit de R onder de 5...

Was ook leuk toen ik mijn eerste auto kreeg, express dieseltje, de R stond er wel op maar kreeg hem niet in de versnelling, wist ik veel dat ik een knopje omhoog moest doen, toen ben ik vooruit door de bosjes over de stoep de weg op gereden :lol:
Erik (Schepjes)
Contacteer:

:lol: :beer:
LotuzClioWilliams

Joost (DoubleYou) schreef: Was ook leuk toen ik mijn eerste auto kreeg, express dieseltje, de R stond er wel op maar kreeg hem niet in de versnelling, wist ik veel dat ik een knopje omhoog moest doen, toen ben ik vooruit door de bosjes over de stoep de weg op gereden :lol:
Ja, zeer herkenbaar! Kom ik bij Veban een proefritje maken, geen idee dus hoe ik 'em in z'n achteruit moet zetten. Ik had nog alleen maar ervaring met 106jes, een VW Polo en een Seat Ibiza. Bij de VW/Seat moet je de pook omlaag duwen en dan "in z'n één" zetten. Bij de 106 zet je 'em direct in z'n achteruit, helemaal rechtsonder "in z'n zes". Maar wat ik ook probeerde, ik kreeg die Williams niet in z'n achteruit. Mja, dan maar vragen met het schaamrood op de kaken. "Je moet dat knopje omhoog trekken. Staat op de pookknop." [img]http://www.peugeotgticlub.nl/images/smi ... edface.gif[/img]
PatrickG

Er was toch ook zo'n zonnebrilhouder die je kan bevestigen op de plaats van je handvat aan de bestuurderskant? Weet iemand hoe duur zo'n ding is?
SheikValver

P@TB@D schreef:pook is nog steeds te bestellen.

Muh broertje heeft hem ook maar dan gejat uit een clio rsi waar de cijfers nog leesbaar waren :worship:
en verkoopt je broer die pook niet :wink:
weetje ongeveer de nieuwprijzen van die stukkies? wil mezelf beetje voorbereiden dat ik daar niet omval van het verschot als de dealer de prijzen zegt (want ik heb zo'n vermoeden dat het aardig zal kosten)
NielsT

Ik heb er laatst ook een nieuwe pookknop bestelt rond de E20.- bij de dealer, er waren er nog maar een paar zei hij. En het de originele matten zijn niet blauw maar grijs (hetzelfde als een 16v) en die kosten Rond de E190,- ex BTW
SheikValver

Niels Takken schreef:Ik heb er laatst ook een nieuwe pookknop bestelt rond de E20.- bij de dealer, er waren er nog maar een paar zei hij. En het de originele matten zijn niet blauw maar grijs (hetzelfde als een 16v) en die kosten Rond de E190,- ex BTW
niet de kleine matjes he, maar gans het blauw tapijt in de williams...

als die kleine matjes al zoveel kosten ... :@
PatrickG

hou je maar vast wat betreft dat tapijt. die prijs kwam geloof ik richting de 1000 eu.... toendertijd. weet niet zeker hoor.

en die pookjes verschijnen ook wel op ebay.

weet iemand al antwoord op die zonnebril koker :P
Steven
Car: M536

Tapijt moet je 2ehands ook wel aan kunnen komen, ff lekker chemisch laten reinigen en je hebt weer een tapijtje zgan!
PatrickG

stel dat er gaten in zitten :)
Steven
Car: M536

Sja eh, tis geen nieuwe auto meer :p
Strijder

Basic schreef:Er was toch ook zo'n zonnebrilhouder die je kan bevestigen op de plaats van je handvat aan de bestuurderskant? Weet iemand hoe duur zo'n ding is?
Heeft iemand hiervan een foto? Ik ken ze helemaal niet, lijkt me wel handig.
PatrickG

pfff nee heb geen foto.
een kennis heeft zo'n nieuwe espace waar er een in zit.

misschien ffkes een keertje dealer bellen :)
Strijder

ben benieuwd!
SheikValver

Steven schreef:Sja eh, tis geen nieuwe auto meer :p
idd is geen nieuwe auto meer, maar twee gaten van 2cm diameter op een plaats waar geen matje kan gelegd worden (tss de pook en handrem) is geen zicht he :@

niemand een tweedehandsje liggen? :wink:
ben niet echt bereid om een klein maandloontje te spenderen aan een tapijtje :@ voor dezelfde prijs kan ik er een perzisch tapijt in leggen :smoke:
Gabri van der Veen
Über-Spammer

op marktplaats staan verschillende onderdelen van een williams te koop (auto staat op de sloop in Friesland). Misschien dat hier nog een mooi blauw tapijtje inligt :)
Project 21 16v
Alles past! Zolang je het maar aanpast
LotuzClioWilliams

Daar heb ik ook ooit naar geïnformeerd. Ze zouden toen foto's voor me maken van de vloerbedekking, maar daarna heb ik nooit meer van ze vernomen. En ik ga ook niet even heen en weer naar Friesland rijden terwijl ik niet zeker weet of het er netjes uitziet.

Ik vertrouw er nog steeds op dat ik een telefoontje van Veban krijg wanneer ze de vloerbedekking voor me klaar hebben liggen.
StyxX

Wist niet eens dat er letters op de pook van een williams zaten :D zit bij mij ook niks meer op maar ben gelukkig bekend met de achteruit van een clio :D
SheikValver

de cijferkes op de pook zijn louter detail, maarja, zo ben ik éénmaal, een perfectionist :smoke:
Plaats reactie