Hallo,
Weet iemand of er heldere koplampen en lexus achterlichten bestaan voor de phase 1?
Ik heb ook een 19 gezien met ingebouwde meganelichten.
Zou iemand mij kunnen vertellen hoe ik dit moet doen en wat zo'n ombouw ongeveer kost?
Greetz
Heldere koplampen
nope.sammyboy schreef:Hallo,
Weet iemand of er heldere koplampen en lexus achterlichten bestaan voor de phase 1?
zal je toch echt ff bij je plaatselijke autoschade/plaatwerker langs. maar goedkoop zal het niet zijnsammyboy schreef: Ik heb ook een 19 gezien met ingebouwde meganelichten.
Zou iemand mij kunnen vertellen hoe ik dit moet doen en wat zo'n ombouw ongeveer kost?
Greetz
geen lexus style lampen. er zijn wel witte lampen leverbaar.jair schreef:bij primaracing kun je ze ook kopen maar kosten wel wat!!
-
Of als je handig bent, zelf in elkaar knutselenedwin19 schreef:zal je toch echt ff bij je plaatselijke autoschade/plaatwerker langs. maar goedkoop zal het niet zijnsammyboy schreef: Ik heb ook een 19 gezien met ingebouwde meganelichten.
Greetz

Renault 5 GT Turbo Bestel Phase II 89'er (project)
Renault 5 GT Turbo Phase I (sloop)
Audi 80 met GTI motor
Renault 5 GT Turbo Phase I (sloop)
Audi 80 met GTI motor
Hobby BobTurbo-Peer schreef:Of als je handig bent, zelf in elkaar knutselenedwin19 schreef:zal je toch echt ff bij je plaatselijke autoschade/plaatwerker langs. maar goedkoop zal het niet zijnsammyboy schreef: Ik heb ook een 19 gezien met ingebouwde meganelichten.
Greetz