Hallo,
ik heb net een nieuwe twinge gekocht en wil er nu al heel wat aan veranderen. Ik wil er onder andere een andere binnespiegel in steken. Nu krijg ik dat ding er niet meteen uit. Weet iemand hoe ik de binnnenspiegel van dat voetje afschuif?
groeten,
Tim
Binnenspiegel veranderen
zit gelijmd dacht ik ?
there is no spoon.
Het lijkt wel of ik beter met dutchgirl had ingelogd, 26 antwoorden tegen 1.
het voetje van de spiegel is inderdaad gelijmd maar de spiegel zelf shuift over dat voetje met een soort kliksysteem denk ik. Nu moet mijn nieuwe spiegel ook op een voetje, en met wat geluk past ie op hetzelfde voetje.
Dus hoe krijg ik dat ding van het voetje af?
het voetje van de spiegel is inderdaad gelijmd maar de spiegel zelf shuift over dat voetje met een soort kliksysteem denk ik. Nu moet mijn nieuwe spiegel ook op een voetje, en met wat geluk past ie op hetzelfde voetje.
Dus hoe krijg ik dat ding van het voetje af?
Hoi,
Ik ben ff voor je naar buiten gelopen en me auto ingedoken.
Binnen 5 sec. had ik de spiegel eraf.
Hoe? --> spiegel in de richting van je binnenlamp bewegen. Bij mij zat 'ie niet gelijmd (aan het houdertje), misschien dat dat bij jou wel zo is?
Succes
Ik ben ff voor je naar buiten gelopen en me auto ingedoken.
Binnen 5 sec. had ik de spiegel eraf.
Hoe? --> spiegel in de richting van je binnenlamp bewegen. Bij mij zat 'ie niet gelijmd (aan het houdertje), misschien dat dat bij jou wel zo is?
Succes

dank je monica, je had gelijk.
Alleen is m'n auto nieuw en alles klemde wat, dus had ik schrik om iets stuk te maken. in de Renault garage hebben ze dat snel voor mij gedaan. Wat lichte tikken met een hamer en het ding schoof eraf.
jammer genoeg paste m'n niewe spiegel niet. maar na wat schuren en vijlen aan het originele voetje zit ie er toch in
als het me lukt post ik hier snel een foto van het resultaat.
Alleen is m'n auto nieuw en alles klemde wat, dus had ik schrik om iets stuk te maken. in de Renault garage hebben ze dat snel voor mij gedaan. Wat lichte tikken met een hamer en het ding schoof eraf.
jammer genoeg paste m'n niewe spiegel niet. maar na wat schuren en vijlen aan het originele voetje zit ie er toch in
als het me lukt post ik hier snel een foto van het resultaat.
met een beetje geluk staan hier dan foto's van m'n spiegel
http://users.pandora.be/2t9/surfplank.html
http://users.pandora.be/2t9/surfplank.html