Kan mijn Twingo niet starten
Hallo, de centrale deurvergrendeling van mijn Twingo doet het niet meer. Ik heb de code opnieuw in gelezen zoals elders op deze website aangegeven stond. Zodra ik het knopje van de afstandsbediening indruk gaat het rode lampje op het dashbord branden dus die doet het wel. Maar de auto gaat niet van z`n vergrendeling af en ook niet van de startonderbreking. De enige manier om de auto te starten is met de noodcode. De ontvanger is niet kapot. Om de sleutel opnieuw in te lezen druk ik 2sec op de centrale vergrendeling zodat deze 1 keer open en dicht gaat. Na die 2 sec druk ik een keer op de afstandsbediening en gaat de auto nogmaals 1 keer open en weer 1 keer dicht. Daarna kan ik op de afstandsbediening drukken wat ik wil, maar het enigste wat er gebeurd is dat het rode lampje op het dashbord gaat branden zodra ik op de afstandsbediening druk. Kan iemand mij helpen?
Ik weet het niet zekers maar je kan het proberen. Effe je zekeringen nakijken misschien dat er een kapotte tussen zit. Ik had ook problemen met mijn vergrendeling maar niet op de manier hoe jij nu hebt. Bij mij was er nl. ook een stuk vervangen en de vergrendeling deed het weer naar behoren.
Suc6
Suc6
Ik heb precies hetzelfde probleem.
Alles al geprobeerd, van nieuwe zekeringen tot nieuwe batterijen in mijn sluetel. Niks heeft geholpen en ik moet ook elke keer nog steeds de noodcode indrukken. De enige oplossing is een nieuwe sleutel bestellen zeiden ze bij de garage...maar die kost bijna 200...dus ik ben ook nog steeds op zoek naar een goedkopere oplossing.
Probleem is dat de startonderbreking er niet van afgehaald kan worden, anders had ik het zo gelaten......
Alles al geprobeerd, van nieuwe zekeringen tot nieuwe batterijen in mijn sluetel. Niks heeft geholpen en ik moet ook elke keer nog steeds de noodcode indrukken. De enige oplossing is een nieuwe sleutel bestellen zeiden ze bij de garage...maar die kost bijna 200...dus ik ben ook nog steeds op zoek naar een goedkopere oplossing.
Probleem is dat de startonderbreking er niet van afgehaald kan worden, anders had ik het zo gelaten......