Ik heb nu sinds een maand of 3 mijn nieuwe Clio 1.6 16V, en wil toch wel graag een sporteinddemper monteren maar wil eigenlijk niet lassen e.d. Ik heb wat rondgekeken op internet en kwam tot 2 modellen.
- een Peco 120x90 mm:
http://www.pecoexhausts.co.uk/acatalog/ ... _2623.html
- Streetfighter:
http://www.ms-tuning.nl/N_art_97.html
Wie kan mij zeggen wat een goede en toch ook voordelige keus is om makkelijk zelf te monteren en zo ja wat zijn de prijzen in de winkel (omgeving Haarlem)?
Nieuwe sporteinddemper Clio 1.6 16 V
-
- Car: Megane coupe ph1 16V
- Contacteer:
Ik heb een peco onder mn 19 gehad,ik was kwa klank en kwaliteit uitermate tevrede,als ik me niet vergis zijn er meerdere in de RTC die peco onder de reno hebben hangen.
Zeker de BB4 zijn mooie dempers
Zeker de BB4 zijn mooie dempers
Renault Megane Coupé 2.0 16v
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
Heej,
Ik heb een sebring einddemper in combinatie met de tussendemper eruit geeft dit een mooi diep geluid, de asvorm was perfect, heb hem er zelf onder gehangen.. hoop dat je er wat aan hebt, wil je eventueel wel een foto mailen als je dat wilt
lateRS
Ik heb een sebring einddemper in combinatie met de tussendemper eruit geeft dit een mooi diep geluid, de asvorm was perfect, heb hem er zelf onder gehangen.. hoop dat je er wat aan hebt, wil je eventueel wel een foto mailen als je dat wilt
lateRS
-
- Car: Talisman sedan
- Contacteer:
De meeste sportuitlaten worden gewoon dmv een schuifmof over de originele pijp vanaf de middendemper gemonteerd.
Laswerk is pas bij echt maatwerk
Laswerk is pas bij echt maatwerk

Cleaned Style
Projecttopic
Projecttopic
-
Goede keusRichard Koene schreef:Ik heb nu sinds een maand of 3 mijn nieuwe Clio 1.6 16V

Stel je anders even voor in wie is wie!
Posten is ook goedFerry schreef:wil je eventueel wel een foto mailen als je dat wilt

Die heb ik nog nooit gezien, maar vind hem wel erg mooiRichard Koene schreef:- Streetfighter:
http://www.ms-tuning.nl/N_art_97.html

Weet iemand misschien hoe ik het beste mijn achter trommels kan spuiten? ze zien er na 2 jaar echt totaal niet meer uit en aangezien ik binnenkort mijn spuitwerk terugkrijg wil ik dat ie er weer toppie bijstaat volgende week
Ik dacht zelf aan schuren en dan gewoon zwart spuiten, iemand tips???

-
Upgraden naar schijvenFerry schreef:Weet iemand misschien hoe ik het beste mijn achter trommels kan spuiten? ze zien er na 2 jaar echt totaal niet meer uit en aangezien ik binnenkort mijn spuitwerk terugkrijg wil ik dat ie er weer toppie bijstaat volgende week![]()

-
- Car: Talisman sedan
- Contacteer:
Er zijn meerdere mensen die goede ervaringen hebben met "hamerite" 

Cleaned Style
Projecttopic
Projecttopic