Even voorstellen.... Shift00

Nieuw op de site? Stel je hier voor.
Plaats reactie
shift00

Zoals tegenwoordig bij elke leuke auto is er natuurlijk een club aan verbonden. Erg handig en leerzaam!

Ohja, ik ben 22 jaar en woon in Ter Aar en ben sinds kort eigenaar van een Clio 16V (foto volgt nog) en ben gewend alles zelf te doen aan auto's. Ik zal ook vooral bij de techniek pagina's kijken, en bij de markt dingen. Altijd handig. Naast de Clio heb ik ook een snelle (echte) Mini en als er weer een "clubspecial" dag is op Zandvoort zou ik met beide auto's meedoen! Met de Clio nog niet gedaan, met de Mini ga ik in 2.30 rond op de lange baan. Lang leve circuitrijden! :p
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Welcome! :D

Ik ben zeer benieuwd naar de foto's! Ook van die Mini. (Y)
shift00

De mini kan ik je wel aan helpen, de Clio helaas pas over een paar dagen... Zal wat foto's van de clubspecials in Zandvoort (sept 2004) linken... Doet deze club daar eigenlijk ook aan mee? De rode mini ben ik... [img]http://www.minisevenclub.nl/images/phot ... CT0019.JPG[/img]
de zwarte (vorige mini) [img]http://groups.msn.com/_Secure/0SwAaA70W ... 5497319782[/img]

[img]http://groups.msn.com/_Secure/0TAAaA*EW ... 5974920145[/img]
[img]http://www.minisevenclub.nl/images/phot ... CT0014.JPG[/img]

had enough? ;) Zou leuk zijn als de RTC ook meedeed met de clubspecial dagen op Zandvoort 24 April en 25 September (2005) zijn die dagen komend jaar.
shift00

Hoe zit het eigenlijk met emailnotificatie als je ergens op reageerd en je wilt op de hoogte gehouden worden? Ik kan deze knop nergens vinden, is deze er wel?

En waarom kan ik niet een avatar plaatsen?

Dit zal vast wel voorbij gekomen zijn toen ik op akkoord klikte, maar nu kan ik het nergens terugvinden...
Gabri van der Veen
Über-Spammer

shift00 schreef:
En waarom kan ik niet een avatar plaatsen?

Dit zal vast wel voorbij gekomen zijn toen ik op akkoord klikte, maar nu kan ik het nergens terugvinden...
is alleen voor betalende leden :)
Project 21 16v
Alles past! Zolang je het maar aanpast
chris-mc
Car: Megane coupe ph1 16V
Contacteer:

was dat niet ergens in september?

Toen had de RMC ook een circuitdag op zandvoort,en toen was er ook een miniclub,echt leuk om te zien.

btw,zelf het circuit op gaan was ook wel gaaf om te doen :worship: :p
Renault Megane Coupé 2.0 16v
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
shift00

ja, daar zijn deze foto's dus ook van...

Ik ben na het rijden met de mini weg gegaan... Heb dus geen clio's of megane's in actie gezien! Weet je toevallig rondetijden? Ik was de 1 na snelste mini met 2 min 30 sec. de snelste reed die dag 2 min 28 sec.

maarja, er reden zoveel trage mensen mee dat je best veel hinder had van mensen die in de weg reden.

iets eerder dit jaar deed ik ook mee met de hts autotechniek(arnhem) circuitdag. er was toen een best nette (williams blauwe) R19 die een lelijke schade opliep... Was ook vast wel een lid?

En ik begrijp dat ik lid moet worden voor die opties... is wel een stuk handiger ook. Maar even doen dus...

En die email notificatie is ook alleen voor betalende leden? Nu moet ik steeds terugzoeken of er al geantwoord is...
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

shift00 schreef:iets eerder dit jaar deed ik ook mee met de hts autotechniek(arnhem) circuitdag. er was toen een best nette (williams blauwe) R19 die een lelijke schade opliep... Was ook vast wel een lid?
Dat was de 19 van visscher. hij heeft de auto na dat ongeluk opnieuw strak gemaakt, maar helaas heeft dat ook niet al te lang mogen duren. Begin oktober is ie (weer) aangereden, en die auto komt nu niet meer op de weg. :(
Frits Clio 16v

shift00 schreef:En die email notificatie is ook alleen voor betalende leden? Nu moet ik steeds terugzoeken of er al geantwoord is...
Zover ik weet hebben we deze optie niet.

Gr, Frits.
chris-mc
Car: Megane coupe ph1 16V
Contacteer:

Heb niet echt op ronde tijden gelet,ik had al een knal rode kop van het racen,schakelen en spiegelen,aja,en zo hard mogelijk op het rechte stuk gaan :p
Renault Megane Coupé 2.0 16v
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
shift00

wel leuke ervaring dat circuitrijden. erg verslavend... de snelste mini was van een fanatiekeling met een licentie en hij had iemand mee die constant de rondes klokte. Ik kon hem een paar rondes voorblijven, maakte een foutje en moest daarna achter hem aan rijden...

Maargoed, vreemd dat ze hier de functie email notificatie niet hebben. Deze functie is er toch wel voor de persoonlijke berichten?
PtrGte
Contacteer:

over die 19, daar reed ik met me cliootje naast toen ie hem in de muur zette...was wel apart om mee te maken...staat ook op m'n on board cameraatje...

maar eeuuh...

2 min 30? en dan last hebben van trage mensen???

wat voor auto's reden die dan mee???? :)

no offence trouwens...circuitrijden is gewoon cool... (Y)
shift00

ha, met die circuitdag van de hts ging het denk ik wel harder... we deden toen mee met een zwarte oude crx 1.616v en een d kadett met 2 liter motor uit een calibra. [img]http://groups.msn.com/_Secure/0SwAAALkW ... 2781158387[/img]

[img]http://groups.msn.com/_Secure/0SwAvA2cW ... 7081831284[/img]

Er werd best veel schade gereden omdat er toch veel goedkope auto's meereden. Best link om daar tussen te gaan rijden met een knappe auto.

Die clubspecials (met de mini) was tegelijk met fiat 500'tjes, Mantra's en cinquecento's. Een hoop mensen reden met weinig vermogen met veel bagage en een bijrijder. Er waren echt een hoop mensen bij die van het landshcap aan het genieten waren! 1 had zelfs zn hond meegenomen in de auto! Je kunt je dan vast wel voorstellen dat die mensen aardig in de weg kunnen rijden?! ;)
En die 2.30 en 2.28 zijn naar omstandigheden wel snel te noemen. Maar is ook met een mini met een (ipv cooper 1275cc) 1380 motor zal rond de 90pk zitten met 620 kilo is dat best goed te doen met een beetje fijne wegligging.

ah, hier een foto van na de schade: [img]http://groups.msn.com/_Secure/0SwAAAL8W ... 3302938628[/img]
Plaats reactie