Phase 1 front ombouwen naar Phase 2 front

Alles wat te maken heeft met plaatwerkerij en het interieur
Plaats reactie
ArjanMooij

Hey mensen,

ben sinds vandaag lid van dit forum dus als dit topic al eens is behandeld, sorry daarvoor. Ik ben nu sinds een jaar eigenaar van een witte R19 Phase 1 en heb al een paar dingen verandert aan de wagen, lichtmetaal, blenderen, etc. Nu wil ik eigenlijk de huidige neus (vierkante lampen enzo) vervangen voor een phase 2 neus. Ik heb op InterCarParts al wel alle onderdelen gevonden die ik nodig heb maar mijn vraag is eigenlijk: Kan dit ombouwen zonder al te veel aanpassingen?

Misschien heeft één van jullie dit al eens eerder gedaan? Zou mooi zijn als je je ervaringen met mij wil delen zodat ik het wat makkelijker heb met ombouwen :)

Alvast bedankt voor de info! (Y)

Groetjes
Riël
Über-Spammer

Ik ken een jongen uit vlodrop die dit al eens gedaan heeft, zijn auto staat voglens mij te koop op http://www.nederlandmobiel.nl

http://marktplaats.tiscali.nl/markt/aut ... /81350.htm

Je kan hem eens contacteren hierover?
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
ArjanMooij

Riël schreef:Ik ken een jongen uit vlodrop die dit al eens gedaan heeft, zijn auto staat voglens mij te koop op http://www.nederlandmobiel.nl

http://marktplaats.tiscali.nl/markt/aut ... /81350.htm

Je kan hem eens contacteren hierover?
Ok dan. Heb hem een mailtje gestuurd. Dus ff afwachten op een antwoord van hem.

Iig bedankt voor de info!
Sven 5 A T (VLIEGTEUG)
Contacteer:

de kosten voor ombouwen zijn volgens mij meer dan dat je deze inruild voor een phase 2
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
ArjanMooij

de kosten voor ombouwen zijn volgens mij meer dan dat je deze inruild voor een phase 2
Daar kan je idd wel eens gelijk in hebben. Ik vind het iig leuk om stukje bij beetje mijn 19 mooier en dikker te maken. Één van die dingen die ik dan wil doen is toch dat front en het kontje een beetje anders maken.

Ik weet van deze auto ook dat ie motorisch zeer goed is en bij de afgelopen apk (10-11-04) Werd er niks gevonden en kwam hij er zo door. Lijkt mij dus ook wel goed. Naar mijn idee is het dan wel een auto waar ik nog een tijdje plezier aan kan beleven :)

Wil der eigenlijk een dikke PIMP wagen van maken 8) [/quote]
bartuitlauwe
Contacteer:

Is volgens mij niet zo heel veel werk, dat aanpassen.

zijschermen zijn hetzelfde dus kun je houden.
Moeten alleen andere lampen in, andere grill en andere motorkap.

Gelijk een logoloze grill maken dan.
Het vastzetten van de lampen en grill zal nog wel het meeste werk zijn.
jeroen.k

ArjanMooij schreef:
Daar kan je idd wel eens gelijk in hebben. Ik vind het iig leuk om stukje bij beetje mijn 19 mooier en dikker te maken. Één van die dingen die ik dan wil doen is toch dat front en het kontje een beetje anders maken.

Ik weet van deze auto ook dat ie motorisch zeer goed is en bij de afgelopen apk (10-11-04) Werd er niks gevonden en kwam hij er zo door. Lijkt mij dus ook wel goed. Naar mijn idee is het dan wel een auto waar ik nog een tijdje plezier aan kan beleven :)

Wil der eigenlijk een dikke PIMP wagen van maken 8)
[/quote]

Als je hem dikker wil hebben zou ik hem juist phase1 houden :P :lol:

Maar goed, het is op zich niet zo moeilijk, alleen het loshalen van de phase1 koplampen kan wel eens lastig worden...

Zoals al gezegd, bumper, koplampen, knipperlichten, grille en motorkap en hij is van voor phase2. Achter is het alleen de bumper, de achterlichten en de balk tussen de achterlichten :)

Als je helemaal phase2 wil gaan zal je ook nog de stoelen, zijpanelen en dashboard moeten overbouwen ;)
Plaats reactie