heeft/ had iemand van jullie hier ervaring mee..
mijn clio lekt per 24 uur een paar druppeltjes versnel bak olie.. als die een tijd stil staat minder uiteraard omdat de olie dik is!!
tips. oplossingen?
lekkage versnellingsbakolie..
ja idd, de renault zei ook iets over de hoes...als k het laat maken zouden ze er 3 uur mee bezig zijn, maar me blok hoeft er dan niet uit...andere garage zei dat het probleem niet verholpen zou zijn met de dingen die de renault garage zou uitvoeren
duz ja dan weet ik het ook niet meer wat ik moet doen, daarom denk ik vraag of iemand ervaringen ermee heeft en wat je er aan kan doen...en wat ut kost enzo

duz ja dan weet ik het ook niet meer wat ik moet doen, daarom denk ik vraag of iemand ervaringen ermee heeft en wat je er aan kan doen...en wat ut kost enzo
Ligt er dus helemaal aan waar hij lekt. ALs het op het midden is, waar de schakelhevel de bak ingaat (zoals bij mijn bak o.a. dan helpt een nieuwe hoes niet). Als hij bij de as lekt dan helpt een nieuwe hoes wel 
Gewoon zelf even je aandrijfas eraf halen dan en naar renautl brengen voor een nieuw hoesje. Ze even lief aankijken, ben je voor 30 euro ofzo en bij lange na geen 3 uur werk klaar!
Een nieuwe bak i erg duur...dus als de bak zelf lekt..en het zijn maar een par druppies...dan gewoon elke maand even bijvullen ofzo

Gewoon zelf even je aandrijfas eraf halen dan en naar renautl brengen voor een nieuw hoesje. Ze even lief aankijken, ben je voor 30 euro ofzo en bij lange na geen 3 uur werk klaar!

Een nieuwe bak i erg duur...dus als de bak zelf lekt..en het zijn maar een par druppies...dan gewoon elke maand even bijvullen ofzo