GR Jan..
Bull shit, enige technische meetgegevens die dit ondersteunen??Abel schreef:grotere kleppen hebben eigenlijk helemaal geen extra nut bij een gt
Net zo goed onzin, koppakking vervang je het liefst maar 1 malig beter gelijk iets goeds voor in de toekomst.Als je het toch vervangt doe het dan met iets wat beter is als origineel.sterkere koppakking is eigelijk ook pas boven 1.2 bar nodig en dan moet je al veel meer aanpassen.
Auto op je duim gevallen jeroen?Jeroen Lubking schreef:Bull shit, enige technische meetgegevens die dit ondersteunen??Abel schreef:grotere kleppen hebben eigenlijk helemaal geen extra nut bij een gt
Net zo goed onzin, koppakking vervang je het liefst maar 1 malig beter gelijk iets goeds voor in de toekomst.Als je het toch vervangt doe het dan met iets wat beter is als origineel.sterkere koppakking is eigelijk ook pas boven 1.2 bar nodig en dan moet je al veel meer aanpassen.
ik heb 16 jaar en 400.000 km gedaan met de eerste koppakking, maar die begon al wel olie door te zweten na zo'n 100.000 km.Riël schreef:Het blijkt dat de originele het 15 jaar en 2 ton uithouden voor 50 euro...
Dat van die borging weet ik niet. Steven is bezig geweest met het opschroeven van de druk dmv de actuatorstang te verstellen. Ik zal es vragen of hij iets met die borging gedaan heeft. Hij levert in ieder geval meer druk dan dat hij eerst deed, want eerst kwam het metertje amper tot de helft. En het leek mij ook al niet schokkend dat hij nu tot het een na laatste streepje komt voordat het rode gebied begint, dus 0,8 bar klinkt wel geloofwaardig.Riël schreef:0,8 bar schat ik. Niet serieus opgedraaid. Is hij wel opgeschroefd -> zit de borging van de actuatorstang er nog in? (spietje wat je door kan boren, echt klein).
Dat geeft de burger weer moed, Riel. heb ook aan Steven wat advies gevraagd, en zo op het eerste gezicht moet ik het zelf kunnen doen, al ben ik niet de meest technische persoon die er op het forum rond loopt.Riël schreef:Ai. Maargoed, alleen de koppakking ben je nog niet zo ver van huis, da's toch relatief makkelijk en goedkoop te fixen![]()
Weet ik wel jongenSteven schreef:Al deze info is al bekend bij Rudo