Stroomkabel leggen

Post hier al je vragen over de Renault Laguna
Plaats reactie
Soul
Contacteer:

Heeft er iemand een oplossing voor mijn Laguna II ? Ik wil een voedingskabel van de motorruimte naar het interieur brengen, maar ik geraak niet door het schutbord.
'k Heb al zowat alles geprobeerd, maar geen enkele bundel kabels heeft een plaatsje over.
Verder al alle rubbers geprobeerd, maar telkens loop ik vast. Motorcompartiment zit dan ook overvol...

In de ice-afdeling kon er niemand een antwoord geven...
Remco_Rs
Contacteer:

Ruimte zat joh.. :D..bij een laguna 2.kan je hem er wel door heen krijgen.De kabel die de motorkap opent,komt ook door het schutboord,dus daar is wel ruimte,doormiddel van een gaatje te boren,in het rubber daar waarde kabel erdoorheen gaat.10 minuten werk :)
klaasturbok
Contacteer:

Ik moest voor de versterker ook een extra gaatje noren voor een +kabel helemaal geen probleem alleen even het dashboard kastje eruit halen.
Zit boven en onder vast met schroeven, ondersta schroeven zitten onder het stukje bekleding.

Gr Klaas (~)
Tom
Moderator
Car: MB

wel even afdichten met rubber als je een gat boord. Anders zou je wat herrie kunnen krijgen of een schurende kabel.
-PAZ-
Über-Spammer

van die doorvoer rubbertjes kun je gewoon halen bij de auto-onderdelen boer. gewoon effe gaatje boren, beetje verf erop rubber derin en klaar ben je
Plaats reactie