Ik kocht de auto op 3 september, wat al meer dan een maand geleden is. Dezelfde dag heb ik met mijn camera een filmpje geschoten, dit is dan mijn auto:
http://www.doubleyoudigital.nl/linkout?name=r5draai (1.9 Mb, helaas geen foto beschikbaar)
Dit is een simpel vijfje met een 1.1 motor, 4 versnellingen. Het is de L uitvoering, achterop stond "Five". Ik ben de derde eigenaar, de eerste eigenaar is ook bekend. De auto is 5 jaar geleden vanuit Frankrijk naar Nederland geimporteerd.
Ondertussen is er in de maand dat ik de auto heb al wat meer gebeurd. De auto heeft alweer 4000 km op de teller mogen optellen, hij is vandaag de 172000 gepasseerd. De grijze delen in het filmpje zijn vervangen door witte delen afkomstig van een GTX, op de strip onderaan de achterklep na. Tijdens het afhalen van het logo van de gtx verdween namelijk ook meteen een stuk lak...
Het interieur is omgevormd tot GTT, dat is wel het mooist en zit ook beter. Daarnaast zijn er ook speakers ingezet, met een B (of C-merk) versterker losliggend in de achterbak. Maakt mij niet uit, het geeft betere audio dan geen audio dus ik vind het best.
Plannen zijn er wel, maar de bedoeling is zo min mogelijk uit te voeren, het is tenslotte een auto die ik gekocht heb om goedkoper te zijn dan de Express. Wat wel zo is, is dat de auto vaak uitgeleend wordt en gebruikt wordt voor het Solar Team University of Twente. Deze maand hebben we een beslissend punt of we met het project doorgaan, mocht dit het geval zijn wil ik als cadeau de auto bestikkeren en zal de auto als Solar Team Promo Car doorgaan. Ik kijk er al naar vooruit.
Dit topic wordt (hopelijk) niet te vaak door mij geupdate, want hoe vaker een update, hoe meer er met de auto gebeurd en hoe meer geld het mij kost

Maar chat rustig je gang hier hoor