[R5gttPh1] Lekkage dak onder antenne (afstandsb.console)

Alles wat te maken heeft met plaatwerkerij en het interieur
Plaats reactie
tyberium
Contacteer:

Ik heb een lekkage in m'n dak achter het plastic dak-kapje van de centrale deurvergrendeling. Direct boven dit kapje zit de antenne. In dit kapje zit ook het ontvangertje van de centrale deurvergrendeling en 2 leeslampjes. Bij een goede autowasbeurt loopt het water van buitenaf naar binnen door dit kapje. :@

Hoe krijg ik dit kapje eraf, zonder het te beschadigen, zodat ik kan zien waar het lek zit?

Iemand ervaring met lekkage op deze plek?

Beste manier van repareren?
Daniël W.
Car: 5TL-T

Ja ik heb het ook gehad, bleek een bel roest onder mn antenna :( Daar komt het iig binnen, hoeft niet persé roest te zijn!
Antenna heb ik dus gedemonteerd, het dak roestvrij en vetvrij gemaakt, en dan de antenna weer monteren met kit ertussen (acrylaat, droogt ook niet uit, goed te demonteren). Is het weer mooi waterdicht. Wel voor zorgen dat je geen luchtbellen tussen het kit en het dak hebt!

Over die console, als t goed is zit ie erin geklikt...maar ik heb dan alleen zo'n simpel lampie (5TL :p ) maar daar moet je vast wel uit kunnen komen...
::.. Renault 5 TL '86 C1E C1J B18FT ..::
Criticism comes easier than craftsmanship
Riël
Über-Spammer

Idd even de console bovenin losklikken, 10er moertje losdraaien, antenne eraf pakken, flink wat kit erop dat er geen water meer bij kan en weer vastzetten. Ook al gehad.
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Plaats reactie