Heb al even gezocht op het forum, maar kan zo niet vinden hoe je het dash eruit moet halen.
Iemand een Guideline?
Dash uit de GT halen
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Even zoeken op Kachelradiator 
(C) Matijs
Hebben we gedacht aan de schroeven onder de asbak?
Dit moet de volgorde zijn:
1. instrumentenpaneel eruit
2. middenconsole eruit (schroeven bij roostertjes achteraan)
3. choke hendel
4. koplamp verstelknop
5. schroeven onder asbak (kleppie uitschuiven, daaronder zitten ze)
6. verwarmingsknoppen
7. bovensten en onderste binnenbekledingsplaten links en rechts van het dashboard
8. stuurkolom
9. dashoardknoppen
10. bekabeling stekkers
11. schroeven onderaan
12. klok
13. zekeringenkast
14. sjorren aan het dash tot de clips bovenaan loslaten
Ja, het is een heel werk!

(C) Matijs
Hebben we gedacht aan de schroeven onder de asbak?
Dit moet de volgorde zijn:
1. instrumentenpaneel eruit
2. middenconsole eruit (schroeven bij roostertjes achteraan)
3. choke hendel
4. koplamp verstelknop
5. schroeven onder asbak (kleppie uitschuiven, daaronder zitten ze)
6. verwarmingsknoppen
7. bovensten en onderste binnenbekledingsplaten links en rechts van het dashboard
8. stuurkolom
9. dashoardknoppen
10. bekabeling stekkers
11. schroeven onderaan
12. klok
13. zekeringenkast
14. sjorren aan het dash tot de clips bovenaan loslaten
Ja, het is een heel werk!
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Thanx Riël!
Had daar zo 1 2 3 niet even een link mee gelegd.
Heb dus nog steeds last van lekkage, het gat achter de accu is inmiddels al gemaakt, maar blijft lekken.
En toen ik vanmiddag na het werk doorzocht, kwam ik een roestbuil tegen van 40x20. Dit door jarenlange lekkage dus.
Het probleem zal dus liggen bij de kit van het raam, (maar hij roest niet op de parafan) of via de fan van het interieur.
Had daar zo 1 2 3 niet even een link mee gelegd.
Heb dus nog steeds last van lekkage, het gat achter de accu is inmiddels al gemaakt, maar blijft lekken.
En toen ik vanmiddag na het werk doorzocht, kwam ik een roestbuil tegen van 40x20. Dit door jarenlange lekkage dus.
Het probleem zal dus liggen bij de kit van het raam, (maar hij roest niet op de parafan) of via de fan van het interieur.
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
-
ik heb bij deze stap eerst een schroeverdraaier bij de deuren er tussen gezet die losgeklikt. en toen een zo`n lepel apparaat (soort kleine breekijzer) bij de bovenste en dan voorzichtig omhoog wippen anders breekt heel de zooi weer af.Riël schreef:Even zoeken op Kachelradiator
[14. sjorren aan het dash tot de clips bovenaan loslaten
[/b]
Het is wel echt een klote werk hoor je dash dr uit halen. Je komt 490864 km kabel tegen en dan ook nog eens van die buizen voor je ventilatie. Het is vooral pielen om die bovenste klipjes los te krijgen.
Iemand hier had het klaar gespeeld om z'n kachel dr uit te halen zonder z'n hele dash los te halen. Moet je maar ff zoekn.
Weet iemand btw het bestel van die klipje aan de zijkant waarmee je dash vat zit?
Iemand hier had het klaar gespeeld om z'n kachel dr uit te halen zonder z'n hele dash los te halen. Moet je maar ff zoekn.
Weet iemand btw het bestel van die klipje aan de zijkant waarmee je dash vat zit?