Hoi,
ik ben nieuw hier, ik heet Filip en ik ben momenteel erg geïnteresseerd in een Safrane 2.0 RXE, handgeschakeld, uit juli 2000, km-stand 107.000.
Zijn er nog zaken waar ik moet letten en die ik bij eventuele aankoop kan bedingen; en hoe is de Safrane in onderhoud, qua kosten enz.?
Bij voorbaat dank!!!!
groetjes
Filip
Safrane 2.0 RXE
-
Ne 2 liter is wel ne beetje aan de magere kant, al heeft die wel 140 pk evenveel als de mijne en das ne 2.2 liter 12V,ken wel meer koppel,ook automaat versie trouwens,als je toch ene zou willen zou ik je aanraden om ne 2.5 te kopen,is ne volvomotor 20V, bere sterk voldoende pk en koppel en eigenlijk wel ideaal voor de wagen,tis nu ook geen bi-turbo(niet betaalbaar in onderhoud)en verbruik.
Als het ne automaat is,laat die eerst maar goed bekijken.
groeten
safrane ice
Als het ne automaat is,laat die eerst maar goed bekijken.
groeten
safrane ice
-
- Über-Spammer
- Car: renault 5gt turbo
- Contacteer:
welkom hier
!!!
je moet natuurlijk op alle zaken letten waar je normaal op let als je een tweedehands auto koopt.
Bij een Safrane is het verder van belang om er een te kopen met een goede motor (inderdaad de 2.5
), verder kan je de modellen met luchtvering beter laten staan (deze vering is extreem duur als er iets gerepareerd of vervangen moet worden
)
Groet Pttm
Where ya from??? pm me

je moet natuurlijk op alle zaken letten waar je normaal op let als je een tweedehands auto koopt.
Bij een Safrane is het verder van belang om er een te kopen met een goede motor (inderdaad de 2.5

Groet Pttm
Where ya from??? pm me