hoge CO waarde
Motor van mijn turbo 2 heeft een veel te hoge CO waarde van 4,2. Geprobeerd om dit naar beneden te krijgen, maar dan slaat de motor steeds af (stoppen voor verkeerslicht). Motor liep bij een waarde van 4,2 stationair 1200. Ik had toen geen problemen. Weet iemand waar dit aan kan liggen? Of is de waarde van 4,2 geen probleem. Motor is overigens voorzien van een grotere ic, 200pk nokkenas, sterkere koppakking.
Mijn motor Honda VTR Firestrom te koop, pm voor details
Kan het niet zijn dat de luchtmassameter goor is? Dat is toch zo'n klep geval bij die jetronic of zit ik er nu grandioos naast?
smoorklep is schoongemaakt. Was helemaal goor, maar loste het probleem helaas niet op. Moet zelf ook nog van alles te weten komen over dit motortype 
Luchtmassameter heb je toch alleen bij injectie-motoren? en dit is toch gewoon carburateur?
Volgens mij mag de Turbo2 die jij hebt 3.5% CO hebben voor de APK (qua jaartal). Zeker ben ik echter niet, dus vraag dat even na, ben dat blaadje kwijt.
4.2 is best hoog, dus dan zal je toch voor de APK je COschroefje moeten verdraaien en de motor armer laten lopen. schroef je 'm daarna maar weer omhoog als ie beter loopt.
Bij hoeveel % slaat ie af dan?
Volgens mij mag de Turbo2 die jij hebt 3.5% CO hebben voor de APK (qua jaartal). Zeker ben ik echter niet, dus vraag dat even na, ben dat blaadje kwijt.
4.2 is best hoog, dus dan zal je toch voor de APK je COschroefje moeten verdraaien en de motor armer laten lopen. schroef je 'm daarna maar weer omhoog als ie beter loopt.
Bij hoeveel % slaat ie af dan?
Mrtn = Maarten
Geen carbu, maar mechanische injectie. Ik heb hem inderdaad zo afgesteld dat ie net door de APK ging (man van de RDW vroeg zich af waarom die telkens afsloeg
)Bij 4,2 loopt ie goed, alleen is niet zoals het hoort.

Kleppen zijn goed gesteld?