CLIO STUURKRAAKT na aanrijding paaltje

Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Plaats reactie
Tristian Kielstra
Contacteer:

rijd ik vanmiddag naar mn vriendin toe, is de weg af gesloten, denk kan ik ff snel tussen de paaltjes door maar had al snel beken dat dat niks werdt rijd ik achter uit stuur naar rechts zie hele beton paal over het hoofd :( :( vol met voor wiel spatscherm en deur op die klote paal :@ ..

verder rijdt de auto nog wel maar als ik nu naar rechts stuur dan vlak voor het eid van het draaien hoor je eengluid net of er een iets knapt maar het gebeurt steeds, hebbe we er net al ff naar gekeken maar wanneer je de stuurstang vast houd hoor je het niet, heb zelf het idee dat het in de stuur kogel zit, iemand een iedee wat het anders zijn kan voor dat ik alles weer los trek.
Riël
Über-Spammer

Kan vanaf je wielophanging tot in je stuurhuis zitten. Lastig zoeken, het kan dus vanalles zijn.
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
pierre

wiel komt ergens tegenaan ?
-indien niet, alles controleren.
Tristian Kielstra
Contacteer:

blijk mn stuurhuis kogel tezijn die aan het voor wiel vast zit door de klap wat speling op.
Moet vande week maar langs de sloop. 8)
pierre

stuurhuiskogel zit vast aan spoorstang, dus moet je een volledige spoorstang hebben.
de buitenste kogel noemt men spoorkogel die is wel los te halen en zit vast aan het fuseestuk.

spoorkogels heb ik op voorraad, geen speling.
Haas
Car: Megane RS

Tristian Kielstra schreef:blijk mn stuurhuis kogel tezijn die aan het voor wiel vast zit door de klap wat speling op.
Moet vande week maar langs de sloop. 8)
kijk ALLES echt GOED na..heb tzelfde gehad als jij en ik had wel wat meer kapot dan een stuurkogel bij goed zoeken: schokdemperflens onder krom, ietwat verbogen stuurarm van t fusee, toplager en stuurarm. Kijk t goed na, want anders kom je later voor grotere problemen te staan!!
Plaats reactie