Brandstofprobleem R11turbo.?

Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Plaats reactie
KennyGTT

Kan iemand me zeggen wat het debied is van een benzinepomp van een 5 gtt? Ik heb wat problemen met mn 11turbo en ik vermoed dat het met de brandstof te maken heeft. Als ik even te lang van het gas af ga valt hij stil en de reactie op het gaspedaal verlaat.Ook al na 1 ronde racen. Het probleem is verergerd sinds de vorige race. Benzinefilter is nieuw van vorig jaar, en de benzinedrukregelaar gaat bij mijn weten niet snel stuk. Ik rij normaal op 1.4bar, nu kwam ik nauwelijks aan 1.2. Iemand een idee?
Bart V

Maar bij vollast geen problemen??
Riël
Über-Spammer

Benzinedrukregelaar denk ik toch, die is ook niet gemaakt voor die hoge drukken, 1.4 is toch al niet aan te raden. Als je de pomp niet hoort zal ie niet kapot zijn. Zonder turbodruk moet na de drukregelaar 0,275 bar benzinedruk op de carb staan. Daarna moet je de turbodruk (boven de gasklep) erbij optellen.
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
KennyGTT

Riël schreef:Benzinedrukregelaar denk ik toch, die is ook niet gemaakt voor die hoge drukken, 1.4 is toch al niet aan te raden. Als je de pomp niet hoort zal ie niet kapot zijn. Zonder turbodruk moet na de drukregelaar 0,275 bar benzinedruk op de carb staan. Daarna moet je de turbodruk (boven de gasklep) erbij optellen.
Het viel me gisteren wel op dat de benzinepomp veel lawaai maakt.(ratelt een beetje) Volgende week eens proberen met een andere pomp. Dat zal de oorzaak wel zijn.
Plaats reactie