tikken en een ratelgeluid
-
aandrijf assen?
uitlaat bocht tegen carrosserie?
draagarmrubbers met spelling?
spelling op je voorveren?
ik noem maar wat ff hoor!
uitlaat bocht tegen carrosserie?
draagarmrubbers met spelling?
spelling op je voorveren?
ik noem maar wat ff hoor!
-
- Contacteer:
Knak knak knak geluid in de bochten klinkt
idd als geluid v/d homokeneten van je aandrijfassen,
is het echt een harde knak bij sturen ook als je
stil staat zou het evt ook een gebroken veer kunnen
zijn die verschiet als je je stuur draaid...
idd als geluid v/d homokeneten van je aandrijfassen,
is het echt een harde knak bij sturen ook als je
stil staat zou het evt ook een gebroken veer kunnen
zijn die verschiet als je je stuur draaid...
Klinkt als toplagers die een beetje op zijn.
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
Ik heb ongeveer hetzelfde, knakt als ik achteruit rijd. Dit gebeurt alleen als stuur en zachtjes rijd.
Heb bij mij al aandrijfas vervangen en wiellager en homokineten zijn nieuw en is nog steeds.
Blijkt het dus gewoon aan de schokdemper te liggen, ben ik achter gekomen.
Groeten Sebastian,
Heb bij mij al aandrijfas vervangen en wiellager en homokineten zijn nieuw en is nog steeds.
Blijkt het dus gewoon aan de schokdemper te liggen, ben ik achter gekomen.
Groeten Sebastian,
toplager is het lager wat aan de schokdemper zit. Boven aan bevestig je de schokdemper aand de corroserie. Deze schotel zit op de schokdemper geschroefd. In die schotel zit een lager zodat de schokdemper mooi kan draaien ten opzichte van de schotel. Als dit lager de geeft geeft kan het lichtelijk bewegen en maakt het krakend en knakkend geluid.
Controleren. Haal de beschermkap eraf en kijk ernaar terwijl iemand begint te sturen. Vaak zie je het echt verspringen in combinatie met het krakend geluid.
succes
Controleren. Haal de beschermkap eraf en kijk ernaar terwijl iemand begint te sturen. Vaak zie je het echt verspringen in combinatie met het krakend geluid.
succes
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
-
Veerpootlagers heb ik ook al is een keer vervangen, omdat ik een vaag geluid hoor als ik over een klinkerweg heen rijd!
Bleek dus niet aan de veerpootlagers te liggen want t geluid is er nog steeds!

ik was vandaag weer even bij mijn renault dealer voor een onderdeeltje, was er ook sprake van een afspraak van iemand die geluiden hoorde tijdens het rijden.
is toch normaal bij een renault werd er gezegd en ik beaamde het volmondig.
corroserie is een fantasiewoord, lijkt op corrosie wat hetzelfde betekent als ernstige roest
carrosserie is koetswerk van een auto.
is toch normaal bij een renault werd er gezegd en ik beaamde het volmondig.
corroserie is een fantasiewoord, lijkt op corrosie wat hetzelfde betekent als ernstige roest

carrosserie is koetswerk van een auto.
remschijven met wat corrosie ?PETJE schreef:wie kan mij helpen als ik achteruit rij en ik draai de stuur om dan tikken en een ratelgeluid en als ik bij de stoplicht rem hoor ik een tikken geluid. wat kan dat zijn. want ik wordt er gek van. gr patrick
Als je vreemde geluiden hoort bij het rijden over klinkers, kan het natuurlijk nog zoveel meer zijn dan toplagers. Je hele auto krijgt een dildo behandeling en zijn de mogelijkheden eindeloos wat het probleem kan zijn. Alles wat speling heeft kan dan gaan rammelen.ronald clio schreef:Veerpootlagers heb ik ook al is een keer vervangen, omdat ik een vaag geluid hoor als ik over een klinkerweg heen rijd!
Denk aan speling op de fuseekogels, stuurkogels, stabilisatorstang enz enz enz
dildobehandeling ? wat is dat.Michel S. schreef:Als je vreemde geluiden hoort bij het rijden over klinkers, kan het natuurlijk nog zoveel meer zijn dan toplagers. Je hele auto krijgt een dildo behandeling en zijn de mogelijkheden eindeloos wat het probleem kan zijn. Alles wat speling heeft kan dan gaan rammelen.ronald clio schreef:Veerpootlagers heb ik ook al is een keer vervangen, omdat ik een vaag geluid hoor als ik over een klinkerweg heen rijd!
Denk aan speling op de fuseekogels, stuurkogels, stabilisatorstang enz enz enz
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Hoe doet een dildo???pierre schreef:dildobehandeling ? wat is dat.

Project: GTT Blue Sport