intercooler spray
dit is dus voor "op" de intercooler de spuiten voor extra koeling
ik weet dat dit te maken is met het pompje van de ruitensproeier maar waar kan ik zo een kop vinden die echt verneveld op de intercooler en niet spuit zoals de kop van de ruitensproeier?
greetz
limburgio
ik weet dat dit te maken is met het pompje van de ruitensproeier maar waar kan ik zo een kop vinden die echt verneveld op de intercooler en niet spuit zoals de kop van de ruitensproeier?
greetz
limburgio
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
FF zoeken op cyberspray. tis vaker besproken.
Project: GTT Blue Sport
had er al iemand Gardena gezegd?
Serieus, die hebben hele mooie sproeisystemen, om voor vast aan te leggen in je tuin. Alle componenten hiervoor kun je los kopen, bij de bouwmarkt. Ze hebben allerlei hele mooie sproeikopjes. Volgens mij heb ik nog wel ergens een foto van een experimentje

Serieus, die hebben hele mooie sproeisystemen, om voor vast aan te leggen in je tuin. Alle componenten hiervoor kun je los kopen, bij de bouwmarkt. Ze hebben allerlei hele mooie sproeikopjes. Volgens mij heb ik nog wel ergens een foto van een experimentje

rev it like a rental
Wat belangerijkste is de pomp, die moet een 3-5 Bar leveren. De pomp is ook het duurste denk, de rest is zo te koop.
gr s
nder
gr s

heb ik ook al aan gedacht ism een injector maar volgens mij leeft die pomp niet zo lang ivm roest en kalk in het water.
verder moet je dan ook een puls geven aan je injector en ik weet niet hoeveel volt dat moet zijn.
anyway volgens mij werkt het niet met een elektrische brandstofpomp
wat ik ook nog in gedachten heb is een mechanise brandstof pomp monteren .
dit past zo voor op een gt blok.
verder moet je dan ook een puls geven aan je injector en ik weet niet hoeveel volt dat moet zijn.
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
-
- Contacteer:
is dit misschien wat?
[img]http://theautosportcompany.nl/thumbs/t_cd393.jpg[/img]
sproeikop van een omp electries brandblus system
[img]http://theautosportcompany.nl/thumbs/t_cd393.jpg[/img]
sproeikop van een omp electries brandblus system
Water door je benzinepomp en je hebt kortsluiting. Het electrische systeem bij een benzinepomp loopt in de benzine.mark 5t schreef:heb ik ook al aan gedacht ism een injector maar volgens mij leeft die pomp niet zo lang ivm roest en kalk in het water.
-
- Contacteer:
dat hangt ook weer van het type pompje af
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
weer wat geleerd !!!
mechanische pomp monteren dus!!!
mechanische pomp monteren dus!!!
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
als je een verstuiversysteem wil maken, neem dan gewoon alles van de sproeier instalatie voor de koplampen, dit sproeit een nevel onder hoge druk, omzo ook vliegen ed van de koplampglazen te krijgen.
dan ben je ook meteen klaar, je hebt een resvervoir, pomp relais en schakelaar enz enz. maar ik denk niet dat je enige vermogens winst gaat halen omdat je eigenlijk al moet sproeien voordat je vermogen vraagt. zou eigenlijk gewoon es getest moeten worden op de vermogensbank dan weet je meteen waar je an toe ben
dan ben je ook meteen klaar, je hebt een resvervoir, pomp relais en schakelaar enz enz. maar ik denk niet dat je enige vermogens winst gaat halen omdat je eigenlijk al moet sproeien voordat je vermogen vraagt. zou eigenlijk gewoon es getest moeten worden op de vermogensbank dan weet je meteen waar je an toe ben
R5GTT. Drive it like you stole it
Ik weet wel wanneer je moet sproeien, daar bestaan ook apparaatjes voor. Link eerder in dit topic. Ik ben wel van plan dit aan te schaffen, ook omdat het 1) betaalbaar is en 2) interessant.
interessant is het zeker, ik heb er zelf ook wel eens over lopen denk om zo iets in elkaar te knutselen, maar ik zou persoonlijk dan gewoon gaan werken met een sproeisysteem van de koplampen dat werkt perfect, ik geloof dat bmw sproeit met een hele brede nevel onder een hoge druk, dit is volgens mij ideaal voor het koelen van je luchtkoeler
gooi jouw menig es op het forum, ben benieuwd wat de menig is van andere, mij lijkt dat geen slechte oplossingMenno schreef:heren, denk nou eens na wat het doel is van zo'n koplampsproeier..........
Over de sproeier op zich maar ik me niet zo'n zorgen eigenlijk ... 

Zo'n koplampsproeier probeert met zo'n hard mogelijke straal het vuil van je lampen te bikken. Dat is dus alles behalve vernevelen. Omdat het zo hard spuit, spettert en nevelt er wel weer een hoop water vanaf, maar dat is dus er vanaf, niet er op.
Ik zou gaan voor een sproeier die het water over een groot oppervlak fijn verdeeld. Dan bereik je het meeste oppervlak van de koeler, en verdampt het ook het snelst (=goeie koeling)
Ik zou gaan voor een sproeier die het water over een groot oppervlak fijn verdeeld. Dan bereik je het meeste oppervlak van de koeler, en verdampt het ook het snelst (=goeie koeling)
rev it like a rental
ben ik gedeeltelijk met je eens, maar bij het systeem van bmw word er echt een nevel op de lamp geblazen en geen straal, hij pakt dan ook geen vloeistof van de ruistensproeier maar een speciaal en agressief reinigings middel uit een apart tankje.
naar mijn menig moet je daar wel wat mee kunnen maken om je intercooler af te koelen
naar mijn menig moet je daar wel wat mee kunnen maken om je intercooler af te koelen
-
- Contacteer:
Ik ga mee met de sproeiers van de laguna
2. Wil je alleen een fijne nevel neem je
gewoon degene die je ruit besproeit, die is
minder krachtig dan die van je koplamp. Pompje
is een met koplampsproeiers ook dus kun je later
altijd nog een andere monteren
2. Wil je alleen een fijne nevel neem je
gewoon degene die je ruit besproeit, die is
minder krachtig dan die van je koplamp. Pompje
is een met koplampsproeiers ook dus kun je later
altijd nog een andere monteren

-
- Contacteer:
ff een lekker loos idee van mij er tussendoor.
Kun je niet gewoon een koelfan achter je IC plaatsen?
Ik merk duidelijk het effect als m`n fan aan staat van m`n radiator.
Dus misschien verkrijg je hetzelfde effect bij je IC.
Behalve bij de hogere snelheden.
Kun je niet gewoon een koelfan achter je IC plaatsen?
Ik merk duidelijk het effect als m`n fan aan staat van m`n radiator.
Dus misschien verkrijg je hetzelfde effect bij je IC.
Behalve bij de hogere snelheden.
-
- Contacteer:
kan je er geen nos op spuiten?
of is dat nou net weer te koud?
of is dat nou net weer te koud?
Megane Coupe '99 ph2[img]http://images.spritmonitor.de/342311_5.png[/img]
Neem een co2 blusser: -75 graden 

-
- Contacteer:
Dat leek mij dus ook.
Snap alleen niet waarom niemand het nog heeft gedaan.
Snap alleen niet waarom niemand het nog heeft gedaan.
-
- Contacteer:
En dat is ook weer zo gebeurd 

-
- Contacteer:
Ik heb connecties he
.