vreemd object in me auto?
-
- Über-Spammer
das ook weer niet waar, gooi maar eens wat gewicht achterin, dan merk je het vanzelf als je 's nachts gaat rijdendjtheo schreef:ok dus gewoon een leuk knopje waar je weer niks mee kan
oke dan zalk dat maar s proberen maar kan het kloppen dat die knop zwaar draait want die van mij gaat aardig stroefGabri schreef:das ook weer niet waar, gooi maar eens wat gewicht achterin, dan merk je het vanzelf als je 's nachts gaat rijdendjtheo schreef:ok dus gewoon een leuk knopje waar je weer niks mee kan
U gaat door voor de koelkastMarcel B. schreef:Ja, en de stand van de koplampen

Heerlijk zo'n spiraalstelsysteem (dubbele woordwaarde). Grote kans dat het kogeltje niet meer goed klemt in de kom, check het systeempje maar eens bij je koplampen...
Ollie schreef:U gaat door voor de koelkastMarcel B. schreef:Ja, en de stand van de koplampen![]()
Heerlijk zo'n spiraalstelsysteem (dubbele woordwaarde). Grote kans dat het kogeltje niet meer goed klemt in de kom, check het systeempje maar eens bij je koplampen...

maar genoeg hierover, k had ffuh beter moeten kijkuh want toen ik vanavond in me auto stapte keek ik ook voor het eerst op dat knopje en wat denk je het stond er gewoon op dat het voor de lichten was.... ag ja t is weekend dus een foutje moet kunnen tog?djtheo schreef:Ollie schreef:U gaat door voor de koelkastMarcel B. schreef:Ja, en de stand van de koplampen![]()
Heerlijk zo'n spiraalstelsysteem (dubbele woordwaarde). Grote kans dat het kogeltje niet meer goed klemt in de kom, check het systeempje maar eens bij je koplampen...ok lekker belangerijk zo'n knop k kan me koplampen namelijk ook handmatig bijdraaien. zit namelijk een schroefdraad achter de koplampen.

-
Weten jullie zeker dat het niet iets te maken heeft metd e raambesturingskabouters? Is het niet één of andere voedingkwantiteitsregelaar ?
-
djtheo schreef:Ollie schreef:U gaat door voor de koelkastMarcel B. schreef:Ja, en de stand van de koplampen![]()
Heerlijk zo'n spiraalstelsysteem (dubbele woordwaarde). Grote kans dat het kogeltje niet meer goed klemt in de kom, check het systeempje maar eens bij je koplampen...ok lekker belangerijk zo'n knop k kan me koplampen namelijk ook handmatig bijdraaien. zit namelijk een schroefdraad achter de koplampen.
Met alle respect naturlijk, maar aangezien je een autobedrijf hebt gehad, vind ik een aantal posts niet logisch,
want een koplamp verstelling doe je elektronisch vanuit de auto, en die handmatige verstelling op de koplamp . Zou toch verwachten van iemand die een autobedrijf heeft gehad dat ie dit moet weten.
De koplampverstelsystemen van de renaults uit die tijd werkten NIET electrisch, maar met kabels die gevult zijn met olie (soort van hydraulisch dus)Dus je weet zelf ook niet waar je het over hebt blijkbaargtt_driver schreef:Met alle respect naturlijk, maar aangezien je een autobedrijf hebt gehad, vind ik een aantal posts niet logisch,
want een koplamp verstelling doe je elektronisch vanuit de auto, en die handmatige verstelling op de koplamp. Zou toch verwachten van iemand die een autobedrijf heeft gehad dat ie dit moet weten.

Stel je btw even voor in het daarvoor bestemde WIE IS WIE topic.
ja heb je misschien gelijk in. maar ik dacht er aan toen ik op deze site was en wou het toen ffuh weten, wat betreft autobedrijf: ik deed verkoop en inkoop had iemand anders voor de technische dingen.gtt_driver schreef:djtheo schreef:Ollie schreef:U gaat door voor de koelkastMarcel B. schreef:Ja, en de stand van de koplampen![]()
Met alle respect naturlijk, maar aangezien je een autobedrijf hebt gehad, vind ik een aantal posts niet logisch,
want een koplamp verstelling doe je elektronisch vanuit de auto, en die handmatige verstelling op de koplamp . Zou toch verwachten van iemand die een autobedrijf heeft gehad dat ie dit moet weten.
k ben overigens wel gediplomeerd vliegtuig-kundige, maar die dingen hebben geen verstelbare koplampen.