Animo RTC & Team 106 X-Treme meeting?
-
Ik zou het wel leuk vinden als de Renault Tuning Club en Team 106 X-Treme samen een meeting zouden organiseren zoals eerder is gebeurd met de Saxo 16v Club en Team 106 X-Treme (AC De Meern). Dan het liefst eind september (na m'n vakantie) of in oktober. Zouden jullie dit ook leuk vinden?

-
Is wel een leuk idee, als ik jou was zou ik ff contact opnemen met Tom das de meeting coordinator.
Greetz.
Robert-Jan
Greetz.
Robert-Jan
VLK Groep
-
Ik heb contact opgenomen met Chris hierover, omdat ik twijfel had of het profiel van Tom op de contact pagina wel de juiste was. Zijn reactie:

Dus vandaar mijn vraag hier of er animo is.Zeker een leuk initiatief, leef je uit zou ik zeggen! Ik zal er zijn!

-
- Moderator
- Car: Megane
maak er dan een franse meeting van waar ook saxo's en andere welkom zijn
-
Niet eens zo gek idee. Ik zal eens op het forum van de Saxo 16v Club vragen of zij zin hebben. 

Lijkt mij ook goed plan, alles Frans, als ik kan kom ik ook 

-
Als ze die lekkere wijven meenemen van 106 is het oke
dan kom ik ff met mijn 4 

JG, anders kom je soweiso eens langs in de Randstad, dan kijk je je ogen uit..Jan-Geert (Momentsleutel) schreef:Als ze die lekkere wijven meenemen van 106 is het okedan kom ik ff met mijn 4

Of ben je nog niet uitgekeken op die Friese soepjurken?

Renault 5 GT turbo Bleu Sport
@Chris Er woont hier ook nog anders dan van die soepjurken. MOet je natuurlijk niet naar zo'n stront gat als Heerenveen gaan maar naar Leeuwarden ofzo
Ken ook genoeg van die randstad mensen die erg geilen op die door jou te noemen soepjurken.

Ken ook genoeg van die randstad mensen die erg geilen op die door jou te noemen soepjurken.

<-------So you know don't mess with a Reno------->
-
Haha , misschien leuk om eens langs te komen , maar ik heb mijn eigen lekkere friese soepjurkChris schreef:JG, anders kom je soweiso eens langs in de Randstad, dan kijk je je ogen uit..Jan-Geert (Momentsleutel) schreef:Als ze die lekkere wijven meenemen van 106 is het okedan kom ik ff met mijn 4
Of ben je nog niet uitgekeken op die Friese soepjurken?

Laatst gewijzigd door Jan-Geert (Momentsleutel) op zo 22 aug 2004 19:23, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Alleen de Clio's dan. [img]http://www.peugeotgticlub.nl/images/smi ... histle.gif[/img]
en hoe geraakt da hier dan opantoine schreef:http://www.peugeotgticlub.nl/images/smi ... histle.gif

kun je emoticons toevoegen hier of..?
sorry ik en competoeters gaat ni zo goe bij elkander

heb da hier nog al gezien zo van die cheerleaders emoticons..
post mss in ACT, anders topic vervuiling
[img]http://www.peugeotgticlub.nl/images/smi ... histle.gif[/img]
jah das wel heel wat tekst voor zo'n onozel mennekken
thx anyway
sorry lotuz back on topic.

thx anyway
sorry lotuz back on topic.
-
Bij De Meern heb je toch ook een vrachtwagen parkeerplaats? Hoeveel auto's zou je daar op een zondagmiddag kwijt kunnen, denken jullie?
-
Droes schreef: sorry ik en competoeters gaat ni zo goe bij elkander![]()

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Op de eindmeeting van de afgelopen jaren gingen we over de 300 auto's heen op beide parkeerplaatsen. voor exacte getallen vraag chris.LotuzClioWilliams schreef:Bij De Meern heb je toch ook een vrachtwagen parkeerplaats? Hoeveel auto's zou je daar op een zondagmiddag kwijt kunnen, denken jullie?
Project: GTT Blue Sport
Anders Euretco terrein bij Houten langs de A27???? Dan is het voor mij ook een thuiswedstrijd!Frits schreef:Op de eindmeeting van de afgelopen jaren gingen we over de 300 auto's heen op beide parkeerplaatsen. voor exacte getallen vraag chris.LotuzClioWilliams schreef:Bij De Meern heb je toch ook een vrachtwagen parkeerplaats? Hoeveel auto's zou je daar op een zondagmiddag kwijt kunnen, denken jullie?

-
Oei, dat zijn veel wagens! 
Misschien dan toch maar serieus overwegen om alleen de Clio's te laten komen?

Misschien dan toch maar serieus overwegen om alleen de Clio's te laten komen?
-
Hoeveel wagens kunnen daar terecht dan?da_freak schreef: Anders Euretco terrein bij Houten langs de A27???? Dan is het voor mij ook een thuiswedstrijd!
-
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Contacteer:
Dat is weer zo ongezelligLotuzClioWilliams schreef:Misschien dan toch maar serieus overwegen om alleen de Clio's te laten komen?

Maar grote meeting samen doen, wil je dan de eindejaarsmeeting combineren ofzo? Kweenie of Tom daar zo blij mee wordt

Weet ik niet precies, maar de meetings van de Small Cars Tuning Club worden daar ook wel eens gehouden, en dan gaan er tog ook wel een aantal auto's op. ik zal er zondag eens voor de grap langsrijden, dan kan ik ff kijke hoe groot het is preciesLotuzClioWilliams schreef:Hoeveel wagens kunnen daar terecht dan?da_freak schreef: Anders Euretco terrein bij Houten langs de A27???? Dan is het voor mij ook een thuiswedstrijd!
-
Dan staan ze zeker ook op het bedrijventerrein nabij de Euretco. Ben al een paar keer naar de Namac beurzen daar geweest en vind de parkeerterreinen daar erg klein als je de bedrijventerreinen in de omgeving niet meerekent.da_freak schreef:Weet ik niet precies, maar de meetings van de Small Cars Tuning Club worden daar ook wel eens gehouden, en dan gaan er tog ook wel een aantal auto's op. ik zal er zondag eens voor de grap langsrijden, dan kan ik ff kijke hoe groot het is preciesLotuzClioWilliams schreef:Hoeveel wagens kunnen daar terecht dan?da_freak schreef: Anders Euretco terrein bij Houten langs de A27???? Dan is het voor mij ook een thuiswedstrijd!
Dat zou zo maar eens kunnen, er zijn daar in de omgeving wel genoeg parkings d8 ikMarcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Dan staan ze zeker ook op het bedrijventerrein nabij de Euretco. Ben al een paar keer naar de Namac beurzen daar geweest en vind de parkeerterreinen daar erg klein als je de bedrijventerreinen in de omgeving niet meerekent.da_freak schreef:Weet ik niet precies, maar de meetings van de Small Cars Tuning Club worden daar ook wel eens gehouden, en dan gaan er tog ook wel een aantal auto's op. ik zal er zondag eens voor de grap langsrijden, dan kan ik ff kijke hoe groot het is preciesLotuzClioWilliams schreef:Hoeveel wagens kunnen daar terecht dan?da_freak schreef: Anders Euretco terrein bij Houten langs de A27???? Dan is het voor mij ook een thuiswedstrijd!
-
Bij mij om de hoek staat ook altijd een zeer strakke goudkleurige 106 van team 106 xtreme