lager 5 gt turbo blok
wat zijn de beste lagers en lagerschalen die je bij het reviceren van een gtturbo blok kan gebruiken, ik zag dat bbperformancetuning ze verkocht maar daar hoor ik niet zulke goede dingen over maar welke gebruikt k-tec dan zijn dat de standaard renault lager?
Gewoon nieuwe lagers bij de revisieboer halen. Kosten een paar euro voor een set en die zijn prima, als je niet op 2 bar van plan bent te gaan rijden.
-
- Contacteer:
Jij bent bij mij wezen shoppen!Bart V schreef:Gewoon zorgen dat je lagers hebt van federal mogule. Originele lagers komen daar ook vandaan, en denk niet dat het verstandig is om iets anders in te zetten dan de originele.

zekerzJeroen Lubking schreef:Jij bent bij mij wezen shoppen!Bart V schreef:Gewoon zorgen dat je lagers hebt van federal mogule. Originele lagers komen daar ook vandaan, en denk niet dat het verstandig is om iets anders in te zetten dan de originele.![]()

Maar pas ook wezen shoppen bij de dealert (zevenhuizen is niet om de hoek) die leveren ook FM lagers, welliswaar in een renaultverpakking, alleen waren ze wel duurder dan die van jouw. Dus voor lagers moet je ook al bij JL wezen