pttm

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Gesloten
Hessel
Über-Spammer
Car: renault 5gt turbo
Contacteer:

Heeee Renault fanzz,

ik zal me even voorstellen, ik ben Hessel woon in Gouda. Ik rij momenteel 80000 kilometer per jaar in mijn Megane 1.9dci voor mijn werk door t land. Ik ben manager bij een detacherings bureau in de psychiatri en bijz. zorg.
Verder heb ik een !@#$#@@$#$hekel aan snelheidscontroles, en kick ik op het eerste model Alpine.

Grtz Hessel
Tino
Erelid - RvT
Car: R5 Gt Turbo Phase 1

pttm schreef:Heeee Renault fanzz,

ik zal me even voorstellen, ik ben Hessel woon in Gouda. Ik rij momenteel 80000 kilometer per jaar in mijn Megane 1.9dci voor mijn werk door t land. Ik ben manager bij een detacherings bureau in de psychiatri en bijz. zorg.
Verder heb ik een !@#$#@@$#$hekel aan snelheidscontroles, en kick ik op het eerste model Alpine.

Grtz Hessel
He hessel, we hebben een topic genaamd Wie is Wie stel je daar even in voor.

Welkom op de site in ieder geval en ik zie je vast wel een keertje rijden in gouda, ik werk er.

Dit topic wordt gesloten.
.:: TurboPowerr ::.
~thijs~
Contacteer:

Hoi Hessel je hebt um bijna als je wat je hier hebt getikt hier wil zetten issie helemaal top

vor de zekerheid nog even de link naar het desbtreffende topic http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... 86#1456586
Gesloten