Sinds een paar dagen ruik ik een benzinelucht in de auto (alleen bij stationair draaien). Ik heb gekeken onder de motorkap en ik rook de benzinelucht het sterkst tussen het motorblok en de ABS unit. Ik zie daar wel slangetjes lopen die in het motorblok gaan. (Ja het zijn er zoveel) Geen idee of daar de benzine in wordt getransporteerd.
Het is een Clio RSi (Fase 3) uit 1996.
Wie kan me helpen?
Groeten,
Dennis
Benzinelucht in de auto (Clio RSi)
dat wordt ruiken.dennisrsi schreef:Sinds een paar dagen ruik ik een benzinelucht in de auto (alleen bij stationair draaien). Ik heb gekeken onder de motorkap en ik rook de benzinelucht het sterkst tussen het motorblok en de ABS unit. Ik zie daar wel slangetjes lopen die in het motorblok gaan. (Ja het zijn er zoveel) Geen idee of daar de benzine in wordt getransporteerd.
Het is een Clio RSi (Fase 3) uit 1996.
Wie kan me helpen?
Groeten,
Dennis
heb je onder je achterbank het klepje zitten voor de brandstofpomp? zo ja haal die eens open en kijk/ruik het geheel eens door.
daarnaast vanaf onder de auto eens goed voelen aan alle aansluitingen van je brandstofslang aansluitingen. totaan waar ze het blokje inlopen.
Heb ik ook gehad met me R19 ( de benziene lucht dan )
Bij mij waren het de afluitings ringetjes van de benziene inspuit. Ook was er een t stukje van de afvoer van de carterdampen kapot.
Maar misschien is het bij jou ook die afsluiting ringetjes
Bij mij waren het de afluitings ringetjes van de benziene inspuit. Ook was er een t stukje van de afvoer van de carterdampen kapot.
Maar misschien is het bij jou ook die afsluiting ringetjes
Jhaa, uhhhmmm
Oke, iedereen bedankt voor de info. Ik ga morgen ff kijken of ik iets kan vinden.Headlong schreef:Hebben me ouders ook gehad met hun Laguna. Interieurfilter vervangen en het was over...
Groeten,
Dennis