Meteen ingebroken, deurslot aan de passagierszijde uitgebroken. De klootzakken zijn niet in de auto geweest, dus er is niks gestolen, maar ondertussen zit hij mooi met een beschadigde deur en slot

Ik ben benieuwd naar diefstal-, inbraak- of andere verhalen en naar wat men er tegen doet.
Bij mij:
Op mijn vorige woonadres zette ik altijd mijn auto in een straat, ongeveer 100 meter van mijn woning. Dat was een route waarlangs in het weekend wat uitgaangsvolk (niet de hoofdroute zal ik maar zeggen) langsliep. Op een gegeven moment liep ik naar mijn auto, niks aan de hand, zie ik ineens een voetstap op de motorkap staan in het stof dat erop was gewaaid na een flinke winderige dag. Ik stap uit, staan er links EN rechts op de auto voetstappen vanaf de motorkap, zo over het dak heen. Waren gewoon 2 K5K#$)%EWREERER-kl**tzakken met zijn tweeen over mijn auto heengelopen

Viel natuurlijk onder vandalisme, dat door een beperkt-casco verzekering specifiek NIET vergoed wordt. Gelukkig (!) waren er een paar dagen later wat relletjes van Turken toen Galatasaray gewonnen had met voetballen. Een paar straten verderop, maar ik heb opnieuw aangifte gedaan en de schuld op die sukkels geschoven!

Mijn beveiliging:
Autoalarm met infrarood-detectie, switch op de motorkap, en met startblokkering. Helaas niet afstandbediend, maar ja, je ken niet alles hebben.
Gelukkig hebben ze nog nooit ingebroken.