[Safrane]Veerpoten vervangen
Veel mensen zuller er ervaring in hebben, het is niet zo'n gek moeilijk werk. Wil je het zelf doen heb je wel een setje veerspanners nodig, anders springen ze je om de oren.
Je moet dus een set nieuwe schokbrekers hebben, en nieuwe veren is ook geen overbodige luxe. Het werk is niet zo gigantisch moeilijk hoor.
ps ik verwijder je andere topics
Je moet dus een set nieuwe schokbrekers hebben, en nieuwe veren is ook geen overbodige luxe. Het werk is niet zo gigantisch moeilijk hoor.
ps ik verwijder je andere topics

[quote="Riël"]Veel mensen zuller er ervaring in hebben, het is niet zo'n gek moeilijk werk. Wil je het zelf doen heb je wel een setje veerspanners nodig, anders springen ze je om de oren.
Kan het ook met een set echte (canvas) spanbanden ?
Kan het ook met een set echte (canvas) spanbanden ?
-
ik zou de gok zeker niet nemen!!
Gewoon ff naar een Autozaak bij je in de buurt vragen of je hun verenspanner even mag lenen.
Ander ff eentje huren. Kost toch niet zo veel??
Er staat behoorlijk kracht op zo'n veertje, en als je spanband breekt, Dan heb je een serieus probleem!
Succes
Gewoon ff naar een Autozaak bij je in de buurt vragen of je hun verenspanner even mag lenen.
Ander ff eentje huren. Kost toch niet zo veel??
Er staat behoorlijk kracht op zo'n veertje, en als je spanband breekt, Dan heb je een serieus probleem!

Succes
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Als je ze niet kan regelen stuur me dan maar ff een PM. ik heb hier (rheden) een setje liggen. Evt. hulp zal wat moeilijker worden omdat ik weinig tijd heb.
Gr.Frits
Gr.Frits
Project: GTT Blue Sport
Volgens mij moet een echte spanband het wel kunnen hebben. Ik heb al vele gekke dingen ermee opgehangen/vastgebonden.
Maar als ik een setje van je mag lenen, is dat helemaal geweldig. Hulp is denk ik niet nodig. Ik doe het dan bij mijn schoonvader of gewoon hier op de zaak met de hulp van de jongens.
Maar als ik een setje van je mag lenen, is dat helemaal geweldig. Hulp is denk ik niet nodig. Ik doe het dan bij mijn schoonvader of gewoon hier op de zaak met de hulp van de jongens.
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
stuur ff je nummer in een PM (personal mail) zie knopje boven. dan laat ik je wat horen.
GR.Frits
GR.Frits
Project: GTT Blue Sport
Je moet dan aan beide kanten de spanband zetten, is ongelofelijk prutswerk dan, knappen zal ie niet idd.
Maar, ik zou de veren er zó vanaf halen, met veer, toplager en demper, en ze aan de kant mieteren, en een hele frisse set kopen. Een safrane is toch wel zwaar, die veren kunnen best suf geworden zijn. Ik denk dat je voor een veerpoot met veer ongeveer 100-120 euro kwijt bent. Toplagers een eurotje of 40, 50, met mazzel heb je voor 300 euro de hele boel nieuw.
[quote="Riël"] Ik denk dat je voor een veerpoot met veer ongeveer 100-120 euro kwijt bent. Toplagers een eurotje of 40, 50, met mazzel heb je voor 300 euro de hele boel nieuw.
>> Mag ik je/jullie alvast hartelijk bedanken voor tips...... Ik ga deze week eerst mijn naven (zijn net binnen gekomen) vervangen en een setje remschijven voor achter. Moet eerst zien dat ik mijn remklauwen achter loskrijg. Ze zitten 'moervast'.
>> Mag ik je/jullie alvast hartelijk bedanken voor tips...... Ik ga deze week eerst mijn naven (zijn net binnen gekomen) vervangen en een setje remschijven voor achter. Moet eerst zien dat ik mijn remklauwen achter loskrijg. Ze zitten 'moervast'.