[Twingo] Nick - Verkocht !

Vertel hier alles over je project.
Nickster

Verkocht
Laatst gewijzigd door Nickster op di 3 feb 2009 19:43, 28 keer totaal gewijzigd.
Joost (DoubleYou)
Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
Contacteer:

Arme studentjes zijn er volgens mij wel meer op het forum, maar wat voor wagens ze allemaal hebben... :lol: ;)

Maar natuurlijk vraagt dit topic weer om de nodige roepen naar :foto: he :D

Have fun met de auto en (alsnog) welkom hier!
Ronnie
Über-Spammer
Contacteer:

Zie geen foto's!! :( !!!!!!!
Stefan T-SPORT
Contacteer:

Ronnie1984 schreef:Zie geen foto's!! :( !!!!!!!
Ik ook niet, tis via een msn group en die laten geen directe links toe (N)

@Nickster: Mail me de foto's anders maar, dan zet ik ze wel op een server voor je
* Stefan T-SPORT *
Joost (DoubleYou)
Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
Contacteer:

They are seeable now. Tenminste ik zie ze nu wel.

Leuk wagentje!
Stefan T-SPORT
Contacteer:

Ik zie ze ook nu, ziet er strak uit deze twingo (Y)
Stukkie lager en bumpers meespuiten en hij is helemaal top :)

Vraagje: Je zegt dat je de rubberen stootranden hebt weggehaald. Maar zitten die dan alleen maar vastgeplakt ofzo? Ik dacht altijd dat die dingen erin geschroeft of geklikt zaten en dat als je ze weghaalde dat je dan van die gaten in je deur zou zien?
* Stefan T-SPORT *
-jacco-
Über-Spammer

Neobyte schreef:Ik zie ze ook nu, ziet er strak uit deze twingo (Y)

Vraagje: Je zegt dat je de rubberen stootranden hebt weggehaald. Maar zitten die dan alleen maar vastgeplakt ofzo? Ik dacht altijd dat die dingen erin geschroeft of geklikt zaten en dat als je ze weghaalde dat je dan van die gaten in je deur zou zien?
@ Nickster: Nice Twingo (Y)
@ Neobyte: Nopes, zitten geplakt...
1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
MartinGTT

Netjes maar nog wel veel werk aan om hem een beetje sportief te krijgen.
En goed idee van je om er eerst een ander stuurtje in te zetten want wat er nu in zit is om te :lol:
Stefan T-SPORT
Contacteer:

@Nickster: Heb je er zo'n benneton sportstuurtje inzitten nu? Daar heeft Maarten (met die groene twingo) nog wel intresse in geloof ik als je die gaat verkopen als je nieuw stuurtje hebt.
* Stefan T-SPORT *
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

heheheh komische daar waar jij de foto's hebt genomen is voor mij en mijn broertje een vaste stek om pica's te nemen :D

[img]http://groups.msn.com/_Secure/0QQA2AwsS ... 5210561275[/img]

[img]http://groups.msn.com/_Secure/0RgCvAqwU ... 7684712639[/img]

na apert :wink:
Ronnie
Über-Spammer
Contacteer:

Zitten geplakt, maar die krijg je toch nooit mooi eraf?? ziet toch altijd waar het gezeten heeft??
Nickster

Ronnie1984 schreef:

Zitten geplakt, maar die krijg je toch nooit mooi eraf?? ziet toch altijd waar het gezeten heeft??
Ze zitten er inderdaad op vast geplakt met een raar soort plakband (lijkt een btje op tochtstrips maar dan dubbelzijdig plak...).

Als je ze los hebt gehaald, blijft er een hoop van achter en wordt je helemaal gek, maar met een btje geduld en anti-sticker meuk krijg je de restjes er netjes vanaf.
Je ziet in het begin nog wel wat afscheiding, maar na een aantal keer goed wassen en poetsen wordt het al veel beter....

Zal het oude aangezicht nog een keer posten, moet eerst die foto's scannen.
Nickster

P@TB@D schreef:heheheh komische daar waar jij de foto's hebt genomen is voor mij en mijn broertje een vaste stek om pica's te nemen :D

[img]http://groups.msn.com/_Secure/0QQA2AwsS ... 5210561275[/img]

[img]http://groups.msn.com/_Secure/0RgCvAqwU ... 7684712639[/img]

na apert :wink:
Zag ze in jullie eigen project topics staan, vandaar dat ik het wel een mooi plekkie vond :wink:

Moet alleen nog een keer egt mooie scherpe maken, deze zijn redelijk vlug gemaakt en kunnen cker beter, maar dat komt wel als er weer wat veranderingen zijn. :p
Nickster

Neobyte schreef:@Nickster: Heb je er zo'n benneton sportstuurtje inzitten nu? Daar heeft Maarten (met die groene twingo) nog wel intresse in geloof ik als je die gaat verkopen als je nieuw stuurtje hebt.
Is zo'n benneton stuurtje jah, en is zo goed als nieuw. Hoorde van de vorige eigenaar dat ze er zo'n 250 eurie voor heeft betaald :@ (egt veel geld voor zo'n stuur :p )

Het rijd ook wel perfect, maar zoals eerder gezegt, ziet er nie uit...

Zal maarten eens pm-en over de kwestie :wink:
Patrick RS
Moderator

hehehe lachuh, anders moet je eens bij het noord aa in omgeving boederij ut geertje kijken, daar heb je mooie plekkies om foto's te maken :wink: (Y)

ik zal je vast nog wel tegen komen in zmeer (Y)
Rontwingo

Ziet er goed uit..succes met de toekomstige
veranderingen (Y)
Nickster

Hoe zit het met mijn naaf die nu in de Twingo zit ?

Kan ik daar gewoon een willekeurig ander sportstuur op vast schroeven of nie ???

Het lijkt nl. wel dat het Sparco stuur dezelfde openingen (op dezelfde plaats) heeft als mijn recente stuur !!

[img]http://groups.msn.com/_Secure/0SQCMA4YV ... 8681221161[/img]

[img]http://groups.msn.com/_Secure/0SQCqA4QV ... 7996402942[/img]

Deze ringen zaten ook tussen mun naaf en het stuur in....! Wat doen ze ?? Afstand bewaren ofzow ?

[img]http://groups.msn.com/_Secure/0SQAJA4cV ... 9010285648[/img]
Donleben
Contacteer:

Je hebt er al een naaf opzitten, dus dat kan ja.
Succes met uitzoeken van je nieuwe! :foto:
Ik heb nog wat F7R onderdelen liggen
Nickster

Kee, wie ow wie....

Waar kan je ten eerste het beste bij een twingo de versterker monteren ???
K had um nl. aan de achterkant van de achterbank bevestigd, maar die is laatst weer los geschoten.....(mindere zaak dus)
Nu wil ik um het liefst weer tegen de achterbank monteren, achter de sub, want zo houd ik het meeste ruimte over enzow. Heeft iemand enig idee hoe dat het beste kan ??

Dan vroeg ik muh af, kan het anders gewoon aan de achterkant van de sub-kist geschroefd worden ???

Oplossingen zijn welkom, ook andere ludieke oplossingen :p
antoine
Car: Renault Clio III RS

Dubbele bodem maken en verzonken inbouwen.
[img]http://www.superkitcar.net/fotortc/versterker4.jpg[/img]
Zoiets bv ,Of je monteerd een mdf plank tegen je achterstoelen en daar schroef je je versterker tegen aan.Je kan ook zoals je al aangaf je versterker tegen de subkast aan schroeven.Genoeg keuze's denk ik. :)
Nickster

Gaat mun sub dan nie naar zun grootje als ik er schroeven in jas met versterker ??? Weet nl. nie hoe dik die wanden zijn van de kist, dus weet ook nie hoe lang de schroeven moeten zijn....(bttje zonde om te gokken lijkt mij )
antoine
Car: Renault Clio III RS

Normaal zijn de wanden 18 mm dik
Stefan S.

Persoonlijk zal ik niet snel een versterker tegen de zijkant van een subwooferkist monteren. Trillingen zijn namelijk niet echt bevordelijk voor de componenten van een versterker.
Roy
Moderator

Kan je hem niet met schroeven achterop je bank schroeven? Niet te lange schroeven gebruiken natuurlijk :wink:
5 GT Turbo '88 GT5
Stefan S.

Roy schreef:Kan je hem niet met schroeven achterop je bank schroeven? Niet te lange schroeven gebruiken natuurlijk :wink:
Die twingo van mij had een stoffen achterbank,dus dat gaat niet echt lukken. Een dubbele bodem is een mooie oplossing of je amp onder de voorstoel monteren. Dat is natuurlijk afhankelijk van de grootte van je amp :D
Nickster

Je kan de ene kant van de versterker aan het achterbank-framewerk vastmaken, maar dan zit je met de andere kant --> springveren.

Mischien kan er wt met tie-wraps worden gedaan ofzow ???
Rontwingo

Denk dat de beste optie is om een bodem te maken waar de versterker in kan.
Ik heb het gewoon naast elkaar door heel mijn achterbak heen. Als ik iets moet meenemen dan zet ik dat wel op de achterbank :wink:

Jij hebt toch die zijstootstrips eraf gehaald??
Hoe heb je dat precies gedaan en had jij erg veel
kleur verschil?
Nickster

Rontwingo schreef:Denk dat de beste optie is om een bodem te maken waar de versterker in kan.
Ik heb het gewoon naast elkaar door heel mijn achterbak heen. Als ik iets moet meenemen dan zet ik dat wel op de achterbank :wink:

kleur verschil?
Om die stootstrips weg te halen moet je in eerste instantie over een heleboel geduld beschikken.... :wink:

Als eerste haal je die strip met je nagels of iets anders aan een kant los (ik kon het met mun nagels, anders doe je het met een houten polleppel uit de keuken ofzow....iig iets zonder dat er krassen en lelijke plekken komen)

Dan trek je de hele strip eraf en dan blijft er aan onder en bovenkant van de plek waar de strip zat een strook dubbelzijdig plakband over. Dit kan je verwijderen met sticker verwijderaar.
Dit doe je op een wattenschijfje of keukerol en dan ga je eroverheen, daarna kan je gewoon met je nagels voorzichtig de resten verwijderen.

Geloof mij maar, het is een hoop werk, vooral als je het egt mooi en goed wil doen.

En over het kleurverschil, valt wel mee op een witte twingo dan....weet nie hoe het op andere twingo's is.

Je ziet iig als je heel dichtbij kijkt wel een klein zwartkleurig streepje, maar dat slijt na een aantal keren wassen ook steeds meer weg. :)
Stefan T-SPORT
Contacteer:

Nickster schreef:
Rontwingo schreef:Denk dat de beste optie is om een bodem te maken waar de versterker in kan.

kleur verschil?
Om die stootstrips weg te halen moet je in eerste instantie over een heleboel geduld beschikken.... :wink:

Als eerste haal je die strip met je nagels of iets anders aan een kant los (ik kon het met mun nagels, anders doe je het met een houten polleppel uit de keuken ofzow....iig iets zonder dat er krassen en lelijke plekken komen)

Dan trek je de hele strip eraf en dan blijft er aan onder en bovenkant van de plek waar de strip zat een strook dubbelzijdig plakband over. Dit kan je verwijderen met sticker verwijderaar.
Dit doe je op een wattenschijfje of keukerol en dan ga je eroverheen, daarna kan je gewoon met je nagels voorzichtig de resten verwijderen.

Geloof mij maar, het is een hoop werk, vooral als je het egt mooi en goed wil doen.

En over het kleurverschil, valt wel mee op een witte twingo dan....weet nie hoe het op andere twingo's is.

Je ziet iig als je heel dichtbij kijkt wel een klein zwartkleurig streepje, maar dat slijt na een aantal keren wassen ook steeds meer weg. :)
Misschien iets voor de FAQ? (Y)
* Stefan T-SPORT *
Nickster

Heb weer een aantal rare zaken...

Ten eerste is mun uitlaat volgens mij een btje lek ofzow !?!
Maakt een raar sport geluid, wel stoer, maar nie zoals het hoorde. Hoe kan ik testen of er ergens een lek in zit ???

Dan is er ook nog iets met de audio. Als ik mun radio op de tuner zet, hoor ik geen radiozenders, maar een brom op de maat van mun toeren :p
Klinkt errug als een Colin McRae spel..... :wink:

Wat kan hier de oorzaak van zijn ?!?

PS. Bij CD;s doet ie het wel gewoon normaal....
Patrick RS
Moderator

je kan door middel van je voet op je eindemper te zetten testen of je uitlaat lek is.

suc6 (Y)
R(ay)Si

Heb je hem wel zeker weten op je radio staan??

Ik had het wel als hij op aux stond (me oude radio dan), of staat hij wel op FM??
Alleen nog maar VW!
Nickster

Jah, hij staat wel op FM jah, k heb voor zover ik weet nog nie eens een aux functie ?!?

Klopt het btw. dat je een voorbumper van de nieuwste versie twingo (phase 2 ??) zelf nog passend moet maken ???

Dit omdat volgens mij het trekoog gat aan de verkeerde kant zit !?!

Greetz
-jacco-
Über-Spammer

Nickster schreef:Jah, hij staat wel op FM jah, k heb voor zover ik weet nog nie eens een aux functie ?!?

Klopt het btw. dat je een voorbumper van de nieuwste versie twingo (phase 2 ??) zelf nog passend moet maken ???

Dit omdat volgens mij het trekoog gat aan de verkeerde kant zit !?!

Greetz
Het gat voor het trekoog zit idd aan de andere kant. Wat je hiermee doet, is geheel je eigen stijl...
Ik heb hem dichtgemaakt, maar er zijn ook andere mogelijkheden...
1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
Stefan S.

Nickster schreef:Jah, hij staat wel op FM jah, k heb voor zover ik weet nog nie eens een aux functie ?!?
Is het niet zo dat je antennestekker niet in je radio zit en deze contact maakt met de massa. Hierdoor zal je ook je eigen motor op je radio horen :D
Plaats reactie