r5 vraagjes

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
sampie

ik ben nieuw op dit forum,ben bijna 18 jaar
ben al gehele tijd bezig met 4takt brommer(monkey)
vooral het optische vind ik er zeer leuk aan...
ooit zag ik een monkey en kvond dit prachtig en wilde dit, nu heb ik al meer dan een jaar gezelvde over renault 5 :smile:
maar ik ken er niets van... terug vanaf 0 beginnen :evil:ik snap ook het forum nog niet volledig en de r5 modellen en zo,
iemand een site ofzo waar ik veel info kan vinden? zodanig dat ik niet constant stomme vragen stel :wink:
bumpers en zo wordt dit gemaakt voor r5 of is dit allemaal selfmade? want daar zitten echt verbluffende dingen tussen
en een r5 met standaard motor,is dit te doen om mee te rijden? zoneeje zou er veel moeten aan verandert worden om toch een beetje te trekken?
dit is voor mij het belangrijkste topsnelheid is niet zo belangrijk(zolang hij maar niet trilt aan 130)

groeten sampie
dank bij voorbaad

(weet zelf niet of dit in de juiste map staat :p )
BONELESS (jeroen)
Contacteer:

hee hallo met mosie :D gewoon rijden met die 5 de rest komt later.groeten MOSIE :p
Riël
Über-Spammer

Nou goed. Ik zal je vertellen, als je het wereldje van de mogelijkheden, zowel technisch als optisch, van de Renault 5 ingaat, kom je er je HELE LEVEN LANG niet meer uit ;)

Ik zou zeggen, surf over het forum, bekijk de galleries!
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Plaats reactie