Kunststof panelen en bodykit chat topic
In dit topic alle chat over bodykits en aanverwante delen...
Koolstofvezel deurpanelen met uitsparing voor rolkooi met versterking voor side impact.
[img]http://www.mcracingsa.com/panneaux_porte_CLIO_16S.jpg[/img]
(Koolstofvezel is zeer sterk, duurzaam en zeer licht voor de niet kenners. Dus voor autosport toepassing uitermate interessant.)
Vloerpaneel van koolstofvezel met uitsparing voor rolkooi en integrale voetsteun.
[img]http://www.mcracingsa.com/BAC_REPOSE_PIED_PILOTE.jpg[/img]
Koolstofvezel deurpanelen met uitsparing voor rolkooi met versterking voor side impact.
[img]http://www.mcracingsa.com/panneaux_porte_CLIO_16S.jpg[/img]
(Koolstofvezel is zeer sterk, duurzaam en zeer licht voor de niet kenners. Dus voor autosport toepassing uitermate interessant.)
Vloerpaneel van koolstofvezel met uitsparing voor rolkooi en integrale voetsteun.
[img]http://www.mcracingsa.com/BAC_REPOSE_PIED_PILOTE.jpg[/img]
Laatst gewijzigd door speedline op di 13 jul 2004 18:06, 2 keer totaal gewijzigd.
zijn die ook leverbaar voor een 19??? 

Ik kom die foto's daar niet tegen, terwijl ze wel van die site vandaan komen...ben wel benieuwd of er nog meer van dat soort leuke foto's zijn?
JEU 4 PANNEAUX PORTE CARBONE R19
is dit deurpanelen in het frans??
is dit deurpanelen in het frans??



[img]http://www.mcracingsa.com/RENAULT_R5GT_MAXI.jpg[/img]
[img]http://www.mcracingsa.com/RENAULT_R5GT_MAXI__ARR..jpg[/img]
(Geen fan van polyester maar dit...

yep, porte = deur
Immer wieder die verdammte Holländer
Dan moet je bij de cataloque ff bij carbone kijken.Jasper16v schreef:Ik kom die foto's daar niet tegen, terwijl ze wel van die site vandaan komen...ben wel benieuwd of er nog meer van dat soort leuke foto's zijn?
kan je er ook uit opmaken voor welke 19? 3 of 5 deurs?-Ray- schreef:yep, porte = deur
you're touching my senses speedie
:p

Immer wieder die verdammte Holländer
en dat voor nog net geen 1000 eus d8 ik 

Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Berichten: 2979
- Lid geworden op: za 20 mar 2004 19:36
- Locatie: dordrecht ,holland
- Contacteer:
Koolstofvezel deurpanelen met uitsparing voor rolkooi met versterking voor side impact.
[img]http://www.mcracingsa.com/panneaux_porte_CLIO_16S.jpg[/img]
Vloerpaneel van koolstofvezel met uitsparing voor rolkooi en integrale voetsteun.
[img]http://www.mcracingsa.com/BAC_REPOSE_PIED_PILOTE.jpg[/img]
[/quote]
:kwijl:hebben
[img]http://www.mcracingsa.com/panneaux_porte_CLIO_16S.jpg[/img]








Vloerpaneel van koolstofvezel met uitsparing voor rolkooi en integrale voetsteun.
[img]http://www.mcracingsa.com/BAC_REPOSE_PIED_PILOTE.jpg[/img]














dat voor de 19 staat gewoon in het lijstje bij renault
levensgevaarlijk dat Carbon, je wilt niet weten wat er gebeurt ALS je van opzij wordt aangereden, in die mate dat het koolstofvezel scheurt. Dat spul is knoeper hard en gescheurde punten snijden dwars door bot en been 
M'n vader werkt er veel mee in de luchtvaart. Laatst hadden ze een propellorblad getest in de windtunnel wat niet helemaal goed ging. Het was een projectiel geworden en sneed dwars door 20mm leidingen en 5 mm staalplaat.
Ik zal dit zelf NOOIT als deurpanelen gebruiken, uit voorzorg. Mooi vind ik zeker wel

M'n vader werkt er veel mee in de luchtvaart. Laatst hadden ze een propellorblad getest in de windtunnel wat niet helemaal goed ging. Het was een projectiel geworden en sneed dwars door 20mm leidingen en 5 mm staalplaat.
Ik zal dit zelf NOOIT als deurpanelen gebruiken, uit voorzorg. Mooi vind ik zeker wel

Mrtn = Maarten
-
- Berichten: 830
- Lid geworden op: di 23 okt 2001 0:00
- Locatie: Lutjewinkel !
- Contacteer:
1500,- incl btw, komt vandaag binnen voor mij....R(ay)Si schreef:Bestellen denk-Ray- schreef:en dat voor nog net geen 1000 eus d8 ik

-
- Berichten: 2979
- Lid geworden op: za 20 mar 2004 19:36
- Locatie: dordrecht ,holland
- Contacteer:
@ Zwarte Shoarma -> Foto's quoten = bitchslap...
moeilijk he'frans het is verboden deze afbeeldingen
te kopieren of te verspreiden............bla bla bla
ken je nie lezen spietlijn!!
(rietje nodig)
moeilijk he'frans het is verboden deze afbeeldingen
te kopieren of te verspreiden............bla bla bla
ken je nie lezen spietlijn!!

als het goed verlijmd is met bijvoorbeeld alu honingraadpaneel is dat gevaar als deurpaneel al weer een stuk minder, en dan rammeld het ook niet zo heel erg. Als deurpaneel hoor je een sandwich te gebruiken van verschillende materialen die samen licht, stijf en veilig zijn.Mrtn schreef:levensgevaarlijk dat Carbon, je wilt niet weten wat er gebeurt ALS je van opzij wordt aangereden, in die mate dat het koolstofvezel scheurt. Dat spul is knoeper hard en gescheurde punten snijden dwars door bot en been
M'n vader werkt er veel mee in de luchtvaart. Laatst hadden ze een propellorblad getest in de windtunnel wat niet helemaal goed ging. Het was een projectiel geworden en sneed dwars door 20mm leidingen en 5 mm staalplaat.
Ik zal dit zelf NOOIT als deurpanelen gebruiken, uit voorzorg. Mooi vind ik zeker wel
there is no spoon.
dremel ?Donleben schreef:Die deurpanelen zien er zeker wel strak uit. Waar is echter de
hendel gebleven om de deur van binnenuit te openen?
Lekker praktisch dus..
dit soort dingen zijn niet ontworpen voor op straat, anders zat er ook geen uitsparing voor een matter gelaste rolkooi in, zo eentje als maar 1 iemand binnen de club heeft dus....
in de autosport doet het er niet zo toe of je je deur opendoet met een lusje of met een hendeltje.
there is no spoon.
wie is dat als ik vragen mag? daar wil ik wel een een keer een kijkje gaan nemen, want die laskooien bouwen ben ik nog niet zo gedreven in...Tijn schreef:dremel ?Donleben schreef:Die deurpanelen zien er zeker wel strak uit. Waar is echter de
hendel gebleven om de deur van binnenuit te openen?
Lekker praktisch dus..
dit soort dingen zijn niet ontworpen voor op straat, anders zat er ook geen uitsparing voor een matter gelaste rolkooi in, zo eentje als maar 1 iemand binnen de club heeft dus....
in de autosport doet het er niet zo toe of je je deur opendoet met een lusje of met een hendeltje.

Het is heel sterk, als je de ene zijde van het paneel klemt op een bank, ken je op de andere, loshangende zijde zitten, op een dun, klein propellorblaadje van enkele 2 mm drukken ze al 60kg.Tijn schreef: als het goed verlijmd is met bijvoorbeeld alu honingraadpaneel is dat gevaar als deurpaneel al
weer een stuk minder
De pest is dat het bij een aanrijding niet buigt, maar knikt. en knikken kan het niet, dus breekt het. Naast dat het erg sterk is, breekt het net zo snel bij verkeerde belasting.
Kwil alleen maar zeggen dat dat spul best gevaarlijk kan zijn, meer niet.
Mrtn = Maarten
ja...'k heb zelf ook een gelaste kooi, een hele nette, al zeg ik het zelf, maar is zelfbouw, en geen keur erop if iets dergelijks...iwi schreef:Als Tijn het zelf niet is, heeft iemand uit het hoge Noorden volgens mij een gelaste kooi.
Ik heb zelf een kooi die gebout word.
meestal zijn die kooien waar en fia keur op zit wel ERG strak ingebouwd...
maar goed, dat leren we vanzelf wel een keer...
als iemand een gelaste kooi wil, moet ie maar ff pm'men...

edit: oh ja on topic: mooi hoor carbon...maar met alleen de zijpanelen van carbon ga je geen seconde harder denk ik
Wat zouden daar dan ongeveer de kosten van zijn? Daar zit dan waarschijnlijk geen FIA keur op neem ik aan?PtrGte schreef:ja...'k heb zelf ook een gelaste kooi, een hele nette, al zeg ik het zelf, maar is zelfbouw, en geen keur erop if iets dergelijks...iwi schreef:Als Tijn het zelf niet is, heeft iemand uit het hoge Noorden volgens mij een gelaste kooi.
Ik heb zelf een kooi die gebout word.
meestal zijn die kooien waar en fia keur op zit wel ERG strak ingebouwd...
maar goed, dat leren we vanzelf wel een keer...
als iemand een gelaste kooi wil, moet ie maar ff pm'men...