ik heb een probleem..bij remmen (bij hoge snelheden) voel ik een zware trilling in mijn stuur..wat zou t probleem kunnen zijn? als ik bij lage snelheden rem hoor ik alleen een onderbroken schurend geluid. de remblokken voor zijn pas vervangen....
ook vraag ik me af wat de kosten zijn om het probleem op te lossen..
Paul
Trillen remmen clio RSi
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Misschien zijn je schijven krom??
Misschien moeten je remblokken nog 'ingeremd' worden (aanpassen aan de vorm van de remschijf)??
Er zijn vast mensen op het forum die de oplossing wel weten...welkom op het forum iig
Misschien moeten je remblokken nog 'ingeremd' worden (aanpassen aan de vorm van de remschijf)??
Er zijn vast mensen op het forum die de oplossing wel weten...welkom op het forum iig

Het zou een kromme remschijf kunnen zijn, enne welkom op het forum zou je je misschien voor kunnen stellen in het wie is wie topic? 
http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... 24#1440424

http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... 24#1440424
de voorste remschijven zijn krom met zekerheid.
de beste oplossing is het afdraaien van de schijven aan de wagen ( dus niet loshalen ) bij een bedrijf die dit ook goed kan.
komt dan niet meer terug.
je kan ook de schijven vervangen door nieuwe, is duurder en het euvel kan terugkeren, dan moet alsnog afgedraaid worden aan de wagen.
de beste oplossing is het afdraaien van de schijven aan de wagen ( dus niet loshalen ) bij een bedrijf die dit ook goed kan.
je kan ook de schijven vervangen door nieuwe, is duurder en het euvel kan terugkeren, dan moet alsnog afgedraaid worden aan de wagen.
Je kan best eens bij ons in eindhoven langskomen, dan meten we de slingering van de schijf eens op. Kan eventueel ook afgedraaid worden, als het nodig is.
De beste oplossing is nieuwe schijven van goede kwaliteit kopen en die goed inremmen met nieuwe blokken.pierre schreef:de voorste remschijven zijn krom met zekerheid.
Bij nog goede schijven is dit jammer geld he...
Wat is er goed aan kromme schijven ?Riël schreef:Bij nog goede schijven is dit jammer geld he...
Niet veel eigenlijk. Ligt er een beetje aan hoe krom het zaakje is he. Een kleine slingering is wel toegestaan, dan kan ik altijd afdraaien.
Sjit..dat krijg ik dus ook nu met de 5..schijfjes dus ni goed. Even de sloop langs. 

[img]http://smile.smilies.nl/1897.gif[/img] voor schijven ? remschijven ? zit er bij jou op de sloop een winkel in nieuwe onderdelen dan ?tyberium schreef:Sjit..dat krijg ik dus ook nu met de 5..schijfjes dus ni goed. Even de sloop langs.
there is no spoon.
liggen vast nogwel wat gangbare standaard schijfjes voor een paar euri. Ander wil ik weer gelijk een 285 kitje en dat kost weer euri's