Yups, zijn Clio S velgen, origineel in het wit geleverd. Maar ik meen dat ze ook bepaalde RSi's gezeten hebben en zelfs onder 16V's.
Echte cup velgen heeft de Clio naar mijn weten nooit gehad.
Overigens zijn CUP-velgen in 15inch en 7J nog gewoon nieuw leverbaar, dus als je een setje zoekt, moet je maar contact met me opnemen, alleen de levertijd is wat langer dan bij standaard verkrijgbare onderdelen.
Orgineel worden ze zwart geleverd, ik heb zelf een setje wit gespoten voor mijn GTT.
Dit is een 6Jx14 stalen velg. Deze werdt standaard geleverd onder de Clio 16v. De 6.5Jx15 lichtmetalen velgen waren (later standaard maar) eigenlijk tegen meerprijs.
Die zogenaamde stalen "cupvelgen" zijn volgens mij gewoon de standaard stalen velgen van de 19 16v.
De echte Clio I cup velg is de 7Jx15 Speedline Competition (modelnummer weet ik niet...). De Williams velg in het grijs.
Dit is een 6Jx14 stalen velg. Deze werdt standaard geleverd onder de Clio 16v. De 6.5Jx15 lichtmetalen velgen waren (later standaard maar) eigenlijk tegen meerprijs.
Die zogenaamde stalen "cupvelgen" zijn volgens mij gewoon de standaard stalen velgen van de 19 16v.
De echte Clio I cup velg is de 7Jx15 Speedline Competition (modelnummer weet ik niet...). De Williams velg in het grijs.
tis een universsel wiltje die je ook op andere auto,s tegenkomt.
ze zijn gewild omdat t wat lijkt op de williams velg.
type is de speedline safari.
in zilver/wit/en goud leverbaar