Achteruit Twingo

Post hier al je vragen over de Renault Twingo
Plaats reactie
Nickster

Ik heb een klein probleempje met Twingo:

Als ik achteruit rijd om in te parkeren (dus niet met een hele hoge snelheid) en ik rem, dan hoor je een soort bonk. Net alsof je twee delen ijzer tegen elkaar aan slaat....(lekker duidelijk)

Iig. hoor je elke keer een boink....

Is dit een Twingo kwaaltje of iets ernstigers. Heb ook nog ffies in mijn broer zijn Twingo gereden maar daar hoorde ik niets in :@

Wie o wie weet wat het kan zijn ?!?
Stefan T-SPORT
Contacteer:

Nickster schreef:Ik heb een klein probleempje met Twingo:

Als ik achteruit rijd om in te parkeren (dus niet met een hele hoge snelheid) en ik rem, dan hoor je een soort bonk. Net alsof je twee delen ijzer tegen elkaar aan slaat....(lekker duidelijk)

Iig. hoor je elke keer een boink....

Is dit een Twingo kwaaltje of iets ernstigers. Heb ook nog ffies in mijn broer zijn Twingo gereden maar daar hoorde ik niets in :@

Wie o wie weet wat het kan zijn ?!?
Daar heb ik dus ook last van sinds een paar weken. Geen idee wat het kan zijn. Het is bij mij pas gekomen, nadat ze in de garage mijn remsysteem hebben vervangen (blokken, klauwen, etc).
* Stefan T-SPORT *
Nickster

Tis ook nie egt vervelend, btje vreemd alleen....

Zal nog maar eens een keer aan dealer vragen ofzow !?! :(
Ronnie
Über-Spammer
Contacteer:

Nix bij de vering??
Ik heb nl wanneer ik met zijn 3en of 4en in de auto zit zo'n knoepend geluid, misschien hetzelfde??
en ook wel eens als ik achteruit rij!!
Nickster

Maakt nie uit met hoeveel ik in de auto zit. Heb het als ik alleen zit en ook als ik met meerdere erin zit....

Heb alleen als ik met meerdere mensen in de Twingo zit wel last van het geluid dat de veren maken die tegen stoppers komen ofzow...

Maar heeft niets met elkaar te maken, verschillend geluid !!! :@
laguna2
Contacteer:

Is volgens mij volkomen normaal, had ik ook met mijn twingo, en (ik was toen lid van de twingoclub holland)bijna alle clubauto's hadden er last van...
Geert Claes

Nickster schreef:Ik heb een klein probleempje met Twingo:

Dit wil zeggen dat je iets vroeger had moeten remmen :lol:

Nee, kan je uitlaat niet naar achteren toe bewegen ofzo???
twingo from hell

ik heb hetzelfde probleem maar dan als ik vooruit rij en een bocht neem dit is wel allen als mijn vveren helemaal onderaf gedraaid zijn en het gebeurt ook niet altijd , een 2 keer in de week
Stefan T-SPORT
Contacteer:

Ronnie1984 schreef:Nix bij de vering??
Ik heb nl wanneer ik met zijn 3en of 4en in de auto zit zo'n knoepend geluid, misschien hetzelfde??
en ook wel eens als ik achteruit rij!!
Dat zou ook nog kunnen ja. Nu je het zegt, heb rondt die tijd dat het begon ook mijn vering vervangen....hmmm intressant
* Stefan T-SPORT *
Rontwingo

Zo weinig mogelijk keren (oftewel niemand) iemand achterin meenemen :p
Plaats reactie