Ongeluk 5 gtt
-
- Über-Spammer
WOW, hoe gaat het met de inzittende??
ziet er niet best uit
ziet er niet best uit

Shit, dat ziet er slecht uit
Is iedereen er goed uit gekomen?

Is van hemzelf heSteven schreef:Ist een bekende?
Nare toestand hee 
weer een Ph.1 minder <zucht>

weer een Ph.1 minder <zucht>

-
- Über-Spammer
OH?SToRM666 schreef:Is van hemzelf heSteven schreef:Ist een bekende?
Heb je misschien iets meer informatie over de toedracht van het ongeluk??
Op de kruising Hessenweg en Hendrikjesweg ontstond een aanrijding tussen het voertuig van een 71 jarige man uit Hattem en dat van 21 jarige heerdenaar. Waarschijnlijk zag de 71-jarige bij het oversteken van de kruising het voertuig van 21-jarige, dat met hoge snelheid naderde, over het hoofd. De 21-jarige bestuurder raakte bekneld in zijn voertuig en de brandweer moest er aan te pas komen om het dak van de wagen af te zagen en de onfortuinlijke bestuurder uit zijn benarde positie te bevrijden. Zijn passagier, een 20-jarige Hattemer werd onwel en beiden werden voor onderzoek naar het ziekenhuis vervoerd. Gelukkig bleken de verwondingen mee te vallen en konden beiden later op de dag naar huis terugkeren. de 71-jarige man kon na behandeling op de huisartsenpost naar huis keren.
Bron: Fotoserver.nl
Gelukkig voor beide partijen geen lichamelijk letsel.
Zonde van de auto
Bron: Fotoserver.nl
Gelukkig voor beide partijen geen lichamelijk letsel.
Zonde van de auto

Damn....... dat ziet er niet goed uit.....

-
- Moderator
- Car: Megane
zonde zeg 

-
Zonde, goed dat ze er levend zijn uitgekomen.
Ik zou helemaal door het lint gaan als ze het dak van mijn auto afknippen, maarja als je bekneld zit, dan moet het wel.
Ik zou helemaal door het lint gaan als ze het dak van mijn auto afknippen, maarja als je bekneld zit, dan moet het wel.
Renault 5 GT Turbo "EVO"
Dak er nog op of eraf, maakt ook niet meer uit dan, te maken was ie toch al niet meer!!
maareh Lowrider, alles goed met jou voor de rest en je bijrijder?? dit is namelijk een flinke klapper geweest zeg
dan zal je vast voelen in je lichaam
Vertel jouw kant van het verhaal 's als je wilt?
maareh Lowrider, alles goed met jou voor de rest en je bijrijder?? dit is namelijk een flinke klapper geweest zeg

Vertel jouw kant van het verhaal 's als je wilt?
Mrtn = Maarten
ja met mij is verder naar omstandigheden wel goed.
paar kneuzingen en erg spierpijn.
die kuipstoelen en 4-punt gordels hebben mij en mijn inzittende wel weer gered. maar ja, ik had hem net helemaal voor mekaar, was nog niet op een meeting geweest, eerst de auto klaar dacht ik. maar goed, ik heb nog foto's van de goeie staat. als er vragen zijn, dan hoor ik het wel.
grtz robert-jan.
paar kneuzingen en erg spierpijn.
die kuipstoelen en 4-punt gordels hebben mij en mijn inzittende wel weer gered. maar ja, ik had hem net helemaal voor mekaar, was nog niet op een meeting geweest, eerst de auto klaar dacht ik. maar goed, ik heb nog foto's van de goeie staat. als er vragen zijn, dan hoor ik het wel.
grtz robert-jan.
Ònwijs zonde ..
en hopen dat het goed gaat met de inzitenden
...

En ja... dan is het natuurlijk mogelijk om iemand over het hoofd te zien ..met hoge snelheid naderde

-
- Contacteer:
Ai! Dat is wel erg zuur om te zien. In ieder geval veel sterkte en je maat ook.
Ik weet niet hoe het zit met de jongeren binnen de bebouwde kom, maar betreft die oudjes....

Ik weet niet hoe het zit met de jongeren binnen de bebouwde kom, maar betreft die oudjes....
Waarschijnlijk zag de 71-jarige bij het oversteken van de kruising het voertuig van 21-jarige, dat met hoge snelheid naderde, over het hoofd.
Ik heb nog wat F7R onderdelen liggen
-
- Contacteer:
Zijn schuld. Krijg je nog wel wat geld uitgekeerd, maar dat zal ook niet veel meer zijn. Hebben jullie er nog wat aan overgehouden?Lowrider schreef:met hoge snelheid viel ook mee, ik reed rond de 60.
maar jah, verhalen he. ik reed trouwens op een voorangsweg.
-
- Contacteer:
Dat is mooi en dat moet je wel zo houden! Voor wat betreft je 5je, zal je er ook wel omheen komen. Sterkte met alles.maar voor de rest gaat het goed.
-
- Über-Spammer
Sterkte nog met het process Lowrider, beter kan je er nog wat uithalen.
Goed lezen is weer een vak, hij heeft toch al gezegd dat het op een paar kneuzingen en blauwe plekken na goed is? Stond ook in het berichtje.Donleben schreef:Zijn schuld. Krijg je nog wel wat geld uitgekeerd, maar dat zal ook niet veel meer zijn. Hebben jullie er nog wat aan overgehouden?Lowrider schreef:met hoge snelheid viel ook mee, ik reed rond de 60.
maar jah, verhalen he. ik reed trouwens op een voorangsweg.
Verder kan iedereen wel lekker ouwehoeren over de schuld van de ouwe, maar als jij met een snel autootje met wat meer geluid dan normaal komt aanrijden en je bent jong rijd je er definitie hard volgens iedereen (vooral politie).
Je moest es weten hoe vaak ik wel niet middelvingers of mensen die naar hun hoofd wijzen als ik ff gasgeef in 2 naar de 50. Komt puur door die open Devil. Ik zwaai meestal vriendelijk of haal me schouders op. Als ik me middelvinger opsteek schiet je helemaal nix op.
Ik hoop dat alles goed uitpakt voor Lowrider.
-
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Contacteer:
Het ziet er erger uit dan wat ik lees voor verwondingen, ik denk dat je toch van geluk mag spreken dat het niets ernstig is!
Maar echt balen is het wel, als je zo lang aan het knutselen en sleutelen bent en in één klap is het allemaal weg
Succes met de verwerking ervan!
Maar echt balen is het wel, als je zo lang aan het knutselen en sleutelen bent en in één klap is het allemaal weg

Succes met de verwerking ervan!
Dit heb ik ook eens gehad ja. Ik reed minder dan 50 en gaf wat gas bij, staat er zo'n oude kerel naar me te gebarenSteven schreef:Je moest es weten hoe vaak ik wel niet middelvingers of mensen die naar hun hoofd wijzen als ik ff gasgeef in 2 naar de 50.

-
- Moderator
- Car: Megane
ik hier ben ik het met je eens, mensen denk dat als je veel kabaal maakt door middel van ,muziek of uitlaat herrie meteen nee gevaar op de weg bent of zoSToRM666 schreef:Dit heb ik ook eens gehad ja. Ik reed minder dan 50 en gaf wat gas bij, staat er zo'n oude kerel naar me te gebarenSteven schreef:Je moest es weten hoe vaak ik wel niet middelvingers of mensen die naar hun hoofd wijzen als ik ff gasgeef in 2 naar de 50.

Dit soort mensen moeten niet zo zeuren, ze kunnen het gewoon niet hebben dat jij meer muziek en en/of sportief geluid hebtP@TB@D schreef:ik hier ben ik het met je eens, mensen denk dat als je veel kabaal maakt door middel van ,muziek of uitlaat herrie meteen nee gevaar op de weg bent of zoSToRM666 schreef:Dit heb ik ook eens gehad ja. Ik reed minder dan 50 en gaf wat gas bij, staat er zo'n oude kerel naar me te gebarenSteven schreef:Je moest es weten hoe vaak ik wel niet middelvingers of mensen die naar hun hoofd wijzen als ik ff gasgeef in 2 naar de 50.

En Lowrider succes met de afhandeling en eventueel met een nieuwe Renault.
Gezocht: vraagbaak R5 GTT
-
Moet jij ook wel weten ..spir@l schreef:fuk.
![]()
auw.
Rij ik met de 11 T langs de kaasmarkt, geef een beetje gas met de koppeling in en rol met 30 door..
staat er verderop een of ander stom (vrouwelijk figuur) midden op de weg te gebaren dat ik te hard rij

Ik reed 30..
zelfs m,n moeder zei , dat dat mens niet lekker was !
(we waren boodschappen doen)
DUs idd , als je veel kabaal maakt , zijn er mensen dat je meteen een gevaar op de weg bent, ben ik het mee eens ..
Voor wat betreft de 5 GTT
heel erg zonde , langzaam aan sterven alle 5 GTT fase 1 uit..
maar toch , de berijder (lowrider) en de co-piloot zijn ongedeerd (zo ik begrijp) dus kan alleen zeggen..
sterkte met het verwerken lowrider
Renault Alpine V6 turbo 1989,Renault 11 Turbo 1987 , Renault 25 V6 baccara 1988
-
- Car: 5 GT Turbo
- Contacteer:
ach, en van dat soort mongolen moet je je helemaaal niets aantrekken!
die vinden toch ALLES a-sociaal.(hebben vroeger waarschijnlijk nooit lol gehad ofzo...rotjeugd, whatever)
laat ze maar lekker (afkeurend)kijken/wijzen/roepen/schreeuwen/bepaalde handbewegingen maken....
I DON'T GIVE A FUK!
T maakt in hun ogen dan toch niet uit wat je doet.
Gewoon vriendelijk terug lachen.
Tenzij je je ook a-sociaal gedraagt....dan ist wat anders...
maar dat zou in het geval van lowrider dus meevallen.
Succes met de nasleep van het hele gebeuren...
die vinden toch ALLES a-sociaal.(hebben vroeger waarschijnlijk nooit lol gehad ofzo...rotjeugd, whatever)
laat ze maar lekker (afkeurend)kijken/wijzen/roepen/schreeuwen/bepaalde handbewegingen maken....
I DON'T GIVE A FUK!
T maakt in hun ogen dan toch niet uit wat je doet.
Gewoon vriendelijk terug lachen.

Tenzij je je ook a-sociaal gedraagt....dan ist wat anders...
maar dat zou in het geval van lowrider dus meevallen.
Succes met de nasleep van het hele gebeuren...