hallo
ik heb voor mijn auto een bodykit en ik ben hem aan het opknappen voor dat ie de auto opkan
dus schuren plamuren spuiten enz
maar nu mijn vraag moet je het nou met de machine schuren tot alle oude verf eraf is of kan je ook een beetje schuren en de beschadigingen (lak scheuren enzo) met plamuur dichten en dan spuiten ???
en moet je ook een primer gebruiken voor je gaat spuiten??
alvast bedankt
opknappen
-
- Contacteer:
racing
-
- Contacteer:
Het mooiste is natuurlijk alles te schuren maar dat is wel lang werk.gijs (charade) schreef:hallo
ik heb voor mijn auto een bodykit en ik ben hem aan het opknappen voor dat ie de auto opkan
maar nu mijn vraag moet je het nou met de machine schuren tot alle oude verf eraf is of kan je ook een beetje schuren en de beschadigingen (lak scheuren enzo) met plamuur dichten en dan spuiten ???
alvast bedankt
wel een primer gebruiken voordat je spuit
ps: foto's???

Ik doe het met een Black en Decker Mouse; ideaal ding.
Had hem pas gekocht en komt nu al goed van pas.
Heb gisteren namelijk een Evo-set gekocht
Nogmaals bedankt Martijn
Had hem pas gekocht en komt nu al goed van pas.
Heb gisteren namelijk een Evo-set gekocht

Nogmaals bedankt Martijn
-
Alles wat je wilt gaan plamuren aan je bodykit, daar alle verf eraf, en netjes uitschuren totdat je geen overgangen voelt. Wat niet geplamuurd wordt kan opgeschuurd worden. Eventuele steenslag/pitjes/krassen die hoeven niet perse geplamuurd te worden. Als het netjes uitgeschuurd wordt (je voelt geen overgangen meer) dan is het voldoende. En idd, wanneer je spuit, effe een kunststofprimer erover, anders valt je lak er na een week weer af (en als je pech hebt eerder).
Clio 1.4 S strak in de lak!
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Een bodykit voor een Daihatsu Charade?gijs (charade) schreef:hallo
alvast bedankt
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD